Teoria nalkuttavista naisista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teoreetikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko teoriaan, koska on myös naisia, jotka eivät nalkuta :-)

Jos jätetään luuserimiehet laskuista, minusta nalkutus kielii suhteen yleisestä tilasta. Kunnioitus, rakkaus ja arvostus näkyy tekoina ja sanoina. Jos niitä ei enää ole tai ei ole koskaan ollutkaan, niin kuvioon tulee nalkutus (huom. edelleen luuserimiehet asia erikseen). Nalkutus voi kieliä myös omien ongelmien siirtämisestä parisuhteen syyksi tai ylipäänsä huonoista vuorovaikutustaidoista. Nalkutus voi olla myös piiloviesti jostakin syvemmästä tarpeesta. Paljon nalkuttavat naiset ovat minustakin juuri sellaisia, jotka haluavat hallita myös miestään kuin tämä olisi lapsi.

Siis ihan rehellisesti: Mulla on PALJON ystäviä/kavereita ja minä en ole koskaan tavannut naista, joka ei nalkuttaisi... Missä tämmösiä näkyy/tapaa vai voiko olla joku alueellinen juttu :D

En tiedä yleisyydestä, mutta on meitä. En esimerkiksi itse ole ikinä uskonut, että nalkutus johtaisi mihinkään.

Ehkä kokemuksesi kertoo enemmän kaveripiiristäsi kuin naisista ;)

Voisitteko te nyt vielä selventää sen, että mikä on nalkutusta? Joidenkin mielestä nalkutusta on se, jos sanoo yhtään mistään mitään negatiivista, toisten mielestä jatkuva huomauttelukaan ei nalkutusta.

Tosiaan liikaa tekstiä ja 2jaaritusta" näin kiireiselle kotiäidille lukea. :). Oma teoriani pohjautuu omaan kokemukseen:ennen en voinut ymmärtää nalkuttavia vaimoja (itse olin vapaa, ilonen,huoleton sinkku jota ei mitkään vastuut ja rasitteet painaneet). Nyt ymmärrän heitä kummasti!!! Kokemus lisää ymmärrystä. Jotkut aviomiehet luulevat pystyvänsä elämään yhdellä kertaa sekä perhe-että sinkkuelämää....mistä lie nalkutus???

Kyllä ne miehetkin osaa nalkuttaa. Mun yksi ex oli kova nalkuttamaan seuraavalle nalkutin ite ja nykyisen kanssa harvoin on nalkutusta kummankaan taholta. Itse asiassa siitäkin on joskus tehty jonkunmoinen "tutkimus" ja siinä kävi ilmi että ukot nalkuttaa ihan sammalla lailla kun akatkin eri asioista vaan. Naiset nalkuttaa yleensä tekemättä jääneistä asioista miehet taas jo tehdyistä jutuista. Miesten sanomisia ei vaan kutsuta nalkutukseksi miehet vaan "sanoo asiosta" .

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Voisitteko te nyt vielä selventää sen, että mikä on nalkutusta? Joidenkin mielestä nalkutusta on se, jos sanoo yhtään mistään mitään negatiivista, toisten mielestä jatkuva huomauttelukaan ei nalkutusta.

Mielenkiintoinen kysymys. Milloin on kyse nalkutuksesta ja milloin miehen kokemuksesta, että nainen nalkuttaa. Miehethän eivät tunnetusti kuule kuin osan puhutusta ja siitäkin ymmärrykseen menee murto-osa. Naisen elämä siis on toistoa toiston perään sekä lapsille että miehelle.

Ja onhan olemassa myös nalkuttavia miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tosiaan liikaa tekstiä ja 2jaaritusta" näin kiireiselle kotiäidille lukea. :).

Pahoitteluni siitä, että teksti oli pitkä. Tyylilleni uskollisena vaan haluan pohjustaa asiat kunnolla :). Toisaalta en myöskään ymmärtänyt, että tällä palstalla aiheet "vanhentuvat" todella nopeasti, eli ehkä kuitenkin väärä foorumi...

Ja kyllä jokainen ihminen tietää mitä nalkutus on, eikö vain!?

Alkuperäinen kirjoittaja vierastelija:
Miesten sanomisia ei vaan kutsuta nalkutukseksi miehet vaan "sanoo asiosta" .

Näinhän se usein menee.

Ja myönnän itsekin sanoneeni nalkuttavalle ja valittavalle miespuoliselle työntekijälle, että tämä on kuin pahinkin nalkuttava ämmä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Sinäpä taidat olla semmoinen ruikuttaja-mies! Niitä on nähty. Ne marisee muille koko ajan, kuinka kamalaa niiden elämä on, kun niiden puolisot on niin ilkeitä. Hoidahan ongelma sen eukkosi kanssa!

Tässä tuli napakasti juuri se mitä itsekin ajattelin kun ap.n txt.ä luin lisäksi tuli mieleeni,että olet ap aikamoinen teoreetikko mikä on totuus ja käytäntö sit oikeesti, onko pienoista kaunistelua ilmassa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teoreetikko:
Ja kyllä jokainen ihminen tietää mitä nalkutus on, eikö vain!?

En olisi siitä niinkään varma. Joku toinen voi kokea ihan pienimmänkin puuttumisen hänen asioihinsa nalkuttamisensa. Ja toinen voi kokea, että jos hän joutuu pyytämään jotain asiaa 20 kertaa, se ei ole nalkuttamista vaan pyytämistä siksi että toinen ei reagoi.

Yhteistyössä