V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko teoriaan, koska on myös naisia, jotka eivät nalkuta![]()
Jos jätetään luuserimiehet laskuista, minusta nalkutus kielii suhteen yleisestä tilasta. Kunnioitus, rakkaus ja arvostus näkyy tekoina ja sanoina. Jos niitä ei enää ole tai ei ole koskaan ollutkaan, niin kuvioon tulee nalkutus (huom. edelleen luuserimiehet asia erikseen). Nalkutus voi kieliä myös omien ongelmien siirtämisestä parisuhteen syyksi tai ylipäänsä huonoista vuorovaikutustaidoista. Nalkutus voi olla myös piiloviesti jostakin syvemmästä tarpeesta. Paljon nalkuttavat naiset ovat minustakin juuri sellaisia, jotka haluavat hallita myös miestään kuin tämä olisi lapsi.
Siis ihan rehellisesti: Mulla on PALJON ystäviä/kavereita ja minä en ole koskaan tavannut naista, joka ei nalkuttaisi... Missä tämmösiä näkyy/tapaa vai voiko olla joku alueellinen juttu![]()
En tiedä yleisyydestä, mutta on meitä. En esimerkiksi itse ole ikinä uskonut, että nalkutus johtaisi mihinkään.
Ehkä kokemuksesi kertoo enemmän kaveripiiristäsi kuin naisista