Tempur-petarit?

ostitko uudet patjat myös?

me ostettiin syksyllä uudet runkopatjat ja tuplaleveä tempur-petari. Oon tykännyt tosi paljon, ainoa ongelma on että mun patja on jo ihan lötsähtänyt :kieh: se itse runkopatja siis. On aivan pehmeä, kuopalla suunnilleen keskeltä. Kun yritän päästä miehen kainaloon ni saa ylämäkeen kammeta sieltä kuopasta.

Ja myyjä/valmistaja ei lupaa uutta patjaa jos emme pysty toteen näyttämään että siinä on vikaa. Ongelma tuntuu nyt olevan se, että asumme n. 1200km päässä siitä paikasta mistä patja ostettiin. Eivät korvaa lähetystä jos lähtee tutkittavaksi, eikä kukaan tule sitä katsomaan.

Armollisesti lupasivat että voidaan ostaa uusi patja -40% hinnalla. Niin varmaan. :headwall:
 
Ostettiin pelkät petarit nyt alkuun. Meillä on ihan uudet jousipatjat, ja ainakin alkuun tuntuu, että noi petarit "jäykistää" sen verran, ettei ainakaan heti tarvi patjoja hankkia. Maksellaan nyt noi ensin :D Myyjäkin sanoi, että varmasti menee pitkään noilla patjoilla ja sitte uusilla petareilla, otettiin molemmille omat, ni on helpompi käsitellä, saati tuplaleveetä.
 
meillä makso kaks runkopatjaa ja toi petari jotain 1000e. Siksikin v.tuttaa kun se toinen on jo ihan pska.

mä tykkään tuplapetarista kun on tuplalakanat hankittuna ja se on ärsyttävä se rako siinä :)
 
Me otettiin kaks petaria ja miehelle säädettävä tyyny, 1000e yhteensä. Nää on jotain uutta juttua ilmeisesti, pölyämättömiä, kosteutta ja likaa läpäisemäton pinta, ei tarvi pestä eikä ees tuulettaa, ellei halua.

Niin muoks vielä, että nää ei oo siis merkiltään Tempur (laiton tuon, koska tuosta moni tunnistaa mistä on kyse) vaan tää on kotimainen valmistaja.
 

Yhteistyössä