Tempur-tyynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unta palloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unta palloon

Vieras
Haluaisin hankkia tempur-tyynyn, koska tuntuu että aamulla niskat ja yläselkä ovat todella jumissa.. Nukun niin selällään, kyljellään kuin vatsallaankin, joten olen miettinyt eri vaihtoehtoja.. Yksi tempur-tyynyistä on kehitetty juuri niille, jotka vaihtavat usein nukkumisasentoaan. Tyynyssä on 4 siivekettä, jotka mahdollistavat nukkumisen eri asennoissa.. (nimeltään ombracio)

Onko kellään tällaisia tempur-tyynyjä, mitä olette tykänneet? Kannattaako ostaa vai pärjääkö ilmankin? :)

Tämä kiittää :)

On kyllä hyvä tyyny. Isäntä on viimeset 5v nukkunut tempur-tyynyllä, eikä se muulla enää osaa nukkua. Se nukkuu kyljellään ja on se muotoiltu, perus. Mulla on itselläni se muotoiltu, jossa keskellä kolo. Oliko se joku millenium-malli? Mut mä en siitä mallista oikein tykkää, olis tarvinnut ottaa se sama kun isännällä. Nukun pääasiassa kyljellä ja tuo isännän tyyny on hyvä, kun joskus sitä pääsen käyttämään.

Kiva kuulla, että olette pääosin tykänneet tyynyistä. Olen miettinyt myös noita perusmalleja, koska nukun kuitenkin vähiten vatsallaan, mutta ilmeisesti noilla perustyynyillä ei voi nukkua vatsallaan, onko näin?

Pystyykö tyynyä muuten pesemään, vai pelkästään sen päällisen?
Voiko näitä tyynyjä kokeilla kaupassa?

Mulla on ollut jo vuosia Tempur-tyyny, enkä pois antaisi, otan sen yökyläreissuillekin mukaan. En kyllä tiedä mallin nimeä, nukun selälleni, se on sellainen malli, joka sopii siihen. Suosittelen lämpimästi, eikä ole mennyt miksikään käytössä!

Kävin tuolta tempurin sivuilta katsomassa ja se isännän tyyny on original ja mulla millenium. Ja toi original on kyllä hyvä, kyljellä ja selällä voi nukkua. Niitä voi kokeilla kaupassa ja suositellaankin koska niitä on erikokoisia erikokoisille ihmisille. Meillä on myös tempurpatja ja ennen kun ostetiin niin oli kaupasta viikon verran kokeilupatja lainassa. Päällisen voi pestä, mun mielestä tyynyä ei. Isännän tyyny kyllä jo jonkin verran haiskahtaa hielle että täytyis pistää vaihtoon.

Se vain on niin että sun on itse kokeiltava mikä sulle sopii,se mikä on hyvä yhdelle ei tosiaan välttämättä sovi sulle! Itse kävin fysioterapiassa ja sain sieltä noita tyynyjä lainaa, kokeilin useampaakin ja joistain meni vain enemmän paikat jumiin (ja kyllä,kokeilin tyynyjä tarpeeksi pitkän aikaa). Eli jos saat jostain kokeiluun niin suosittelen, ei tule turhaa ostosta!

Yhteistyössä