Temppuileeko muilla vauvalehden sivut?...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon välillä yrittäny käydä sielläkin kurkkaamassa juttuja mut meijän kone ei ainakaan päästä sinne....onko muillakin samaa vikaa vai pelkästään meillä?

Hei!

Mulla ainakin temppuilee. Kyllä pääsen lukemaan, mutta en pääse vastaamaan tai kirjoittamaan omia juttuja.. en ole rekisteröitynyt, mutta en siis edes aihe vapaa-alueelle. Aiemminkin oli, etten päässyt itse osallistumaan, sitten välillä saatiin se toimimaan ja sitten en taas päässyt ja nyt ei ole saatu sitä toimimaan.. Ilmeisesti liian hyvät suojaukset meidän koneessa tai jotain? Onko kenelläkään tietoa? Kyllähän siinä tulee se virheilmoitus ja mahdollisia tekijöitä, mutta näin atk-maallikkona niistä ymmärrä..

Minäkään en pääse sivuille. Aukaisee vaan sivulla olevat mainokset. Tekee tätä aika usein. Välillä ei aukase sivuja kuukauteen ja välillä toimii pitkiä aikoja ihan hyvin. Välillä sivujen avaaminen kestää tooosi kauan. Muuten meillä netti toimii ok. Vauvan sivuissa siis vika. höh!

Meillä kanssa temppuilut jo kauan ne sivut.En ole varmaan puoleen vuoteen päässyt sinne ollenkaan.Eka sivu ei edes aukea kun sen verran että siihen tulee se vauva-lehden ylä osa mutta ei muuta.Just taas kävin kokeilemassa mutta ei niin ei.