V
Vepasto
Vieras
Mä olen huomannut, että esikoinen tulee tosi kiukkuiseksi ja riehakkaaksi aina kun on katsonut telkkaria. Niinpä mä päätin rajoittaa sitä katsomista. Mutta nyt se suuttuu jo siitä, kun en anna katsoa lastenohjelmia, vaikka näin eskarin jälkeen. Äsken sanoin, että ensin pitää siivota huonettaan 30 minuuttia ja sen jälkeen saa hetken katsoa lastenohjelmia. Poika alkoi vain karjua. Sanoin, että sitten ei katsota ollenkaan.
Mä tiedän, että mun täytyy vain pitää pääni ja pitää se telkkari kiinni, mutta kuinka kauan siinä mahtaa mennä, että poika ei joka kerta suutu siitä, kun ei saa katsoa sitä? On siis ennen saanut katsoa eskarin ja välipalan jälkeen hetken tallennettuja aamulastenohjelmia (n.30 min) sekä illalla lastenohjelmat. Viikonloppuaamuisin lapset saavat katsoa lastenohjelmia niin kauan kuin jaksavat/niitä tulee.
Mä tiedän, että mun täytyy vain pitää pääni ja pitää se telkkari kiinni, mutta kuinka kauan siinä mahtaa mennä, että poika ei joka kerta suutu siitä, kun ei saa katsoa sitä? On siis ennen saanut katsoa eskarin ja välipalan jälkeen hetken tallennettuja aamulastenohjelmia (n.30 min) sekä illalla lastenohjelmat. Viikonloppuaamuisin lapset saavat katsoa lastenohjelmia niin kauan kuin jaksavat/niitä tulee.