Telian puhelinliittymä tänään vain 11€ 11kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sorruin tohon Telian tarjoukseen. Puheluita menee, mut ehkä just ton 600 min edestä, joskus vähän alle, joskus vähän yli. Mut 11 euroa! Se, miten sit netti toimii mökillä yms jää nähtäväksi. Jos ei hyvin, menee tietysti heti vaihtoon.

Tässähän tuntee olevansa ihan kehityksen aallon harjalla.... mutta että porukka oikeasti puhuu tunnin luuriin päivässä. Huh! Ei se etteikö jonain päivänä se menisikin ja joskus jopa yli. Mutta että keskiarvona tunti päivässä. Mä soitan normaalina työpäivänä 10 puhelua ja niiden kesto on minuutin tai kaksi. Riippuu mitä sovitaan, mutta se on lähinnä esim. seuraavan päivän tapaamisen siirtämistä johonkin ajankohtaan tms. Siis aivan käytännön asioita. Kaikki pidemmät keskustelut käydään Skypellä ja ei siksi, että puhuminen maksaa. Mulla firma maksaa puhelinlaskun. Mutta kun ei ole mitään mistä jaaritella.

11e / kuukaudessa ei ole enää edes edullisimmasta päästä puhelinliittymissä. 4G-puhelinliittymän voi saada kuudella eurolla kuukaudessa. tuo siis moi mobiilin liittymä, joka käyttää käytännössä dna:n 4g verkkoa. myös dna ja elisa edullisia, mutta hinta lähemmäs 10e sitten. tietysti jos ei nettiä tarvitse puhelimessa, eri juttu. tuosta näkee esim tämän hetken edullisimmat liittymä, vähän vaihtelee mihin puhelinta käyttää siis https://www.xn--liittymleevi-mcb.fi/

Telian lupaukset on mitä sattuu.Sain juuri heinäkuussa asiakasetuna yhteys mukaan keskittäjälle -liittymän hintaan 9,90€ kuussa, joka luvattiin puhelinsoitossa Telialta. Kysyin samalla, että muuttuuko se hinta, jos irtisanon toisen Telia-liittymäni. Ei muutu, sanoi nuori mies puhelimessa. Mutta miten kävikään: kk-hinta nousi peräti 24,90 euroon eli 2,5-kertaiseksi. Puhelinmyyjillä ei ole mitään vastuuta sanomisistaan. Saan maksaa 2 vuotta turhan kallista hintaa.Viimeinen Telia minkä otin ja siksi jääkin.

Yhteistyössä