hauskin ketju kyllä vähään aikaan
kyllä on televiisioo olohuoneessa, en halua meidän enkä pojan makuuhuoneeseen sitä niin. on vielä tollanen ihastuttava putkitv tapaus niin =) ei sitä oo pakko kattoo mutta usein se hälisee taustalla suhteellisen pienellä volalla. ei kaikilla vaan oo mahdollista että olis kaikenmaailman oleskeluhuoneet eri vekottimille ja tarkotuksille
enkä oo ikinä miettiny että tää asia mitenkään mua häiritsis. sohva on puoliorjallisesti tölsöön päin, hui kauhiaa