Televisio olohuoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sissi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sissi"

Vieras
Onko jollain telkkari olohuoneessa?
Sohvat suunnattu telkkariin päin, ja sitä sitten palvotaan joka päivä?
Meillä on olohuoneessa takka ja B&O (vanha) soitin.
Televisio on telkkarihuoneessa, jossa ollaan noin 1-3h / päivä

[QUOTE="Sissi";26093771]Onko jollain telkkari olohuoneessa?
Televisio on telkkarihuoneessa, jossa ollaan noin 1-3h / päivä[/QUOTE]

Varmaan 80% telkkarin omistavista on "päätelkkari" olohuoneessa sohvakaluston edessä sohvapöydän takana.

Olishan se tietysti hienoa jos itsekin pystyisi tuollaiseen urotekoon, että siirtäisi aina päällä olevan telkkarin hiljentymään erityiseen telkkarihuoneeseen. Toistaiseksi tämä ei kuitenkaan ole mahdollista kun ei telkkarille sopivaa huonetta ole.

[QUOTE="Sissi";26093771]Onko jollain telkkari olohuoneessa?
Televisio on telkkarihuoneessa, jossa ollaan noin 1-3h / päivä[/QUOTE]

No ei kun sohvat on meillä suunnattu oveen päin ja telkkari on niiden takana. Että jos halutaan telkkua kattoa niin sitten mennään sohvan taakse istumaan.

Me päädyttiin semmoseen ratkasuun, että iso taulutelevisio piilotettiin semmoiseen kaappisysteemiin. Sitä ei ole normaalisti näkyvillä siis lainkaan vaan kaapiston (tai välissä) on peili, joka on samalla liukuovi. Liukuoven takaa sitten paljastuu tv ja muut systeemit (stereot, dvd:t yms). Mielestäni tosi kivaa, koska muuten telkku on niin hallitsevassa roolissa.

Se mun on sanottava, että mua kyllä ärsyttää kun menee johonkin vierailemaan, niin siellä tv pauhaa hela tiden... Kaiken huippu on kyllä sitten miehen isä. Tuli kerran meille (kun telkku vielä normaalisti) ja samantien telkku päälle, ku piti kattoa formulaa... huh huh...

[QUOTE="Maare";26093846]Kaiken huippu on kyllä sitten miehen isä. Tuli kerran meille (kun telkku vielä normaalisti) ja samantien telkku päälle, ku piti kattoa formulaa... huh huh...[/QUOTE]

No siis VOI KAAMEE. koita kestää, hirvee appiukko.

Meillä olisi tv joskus omassa huoneessaan, jos olisi varaa tehdä sellainen talo, että sillekin olisi oma huone. Kuitenkin katson mieluummin tulevaisuudessa vähintään 42 tuuman tv:tä olkkarissa, kuin 20 tuuman tv:tä pienes huonees. Ja juu... siis meil ei oo nyt telkkuu ku ei sitä ehitä kattomaan.

[QUOTE="Minnie";26093915]Siis miksi palvotte sitä telkkaria 1-3 tuntia joka päivä!?

Meilläpä on sellanen telkkari, että sen saa kiinni, niin ei häiritte yhtään muuta oleskelua![/QUOTE]

olohuoneessa? white trash!

[QUOTE="Minnie";26093915]Siis miksi palvotte sitä telkkaria 1-3 tuntia joka päivä!?

Meilläpä on sellanen telkkari, että sen saa kiinni, niin ei häiritte yhtään muuta oleskelua![/QUOTE]

Mun mielestä 1-3 tuntia ei ole edes paljon. Perusleffakin kestää vähintään 2h, joten tuo 3h menee helposti.

Ai, tähän asti mä olen luullut katselevani elokuvia ja tv-sarjoja, en ole tajunnut, että siinä olisi mitään uskonnollista.

Juu, meillä kun on huoneita joka käyttöön. Yksi huone tv:lle, yksi huone tietokoneelle, yksi huone pelikonsolille, sitten tietysti jokaiselle omat makuuhuoneet. Oleskelualue on sitten ihan viihdykkeetön alue länsisiivessä, siellä on tarkoitus nauttia toistemme seurasta ja keskustella sivistyneesti. Lisäksi löytyy kirjastohuone, jossa ainoastaan saa lukea, muualla se on kielletty.

Juu ei, tässä kolmiossa meillä on todellakin tv, läppäri ja pelikonsolikin samassa tilassa. Tuossa tilassa jota olohuoneeksi kutsutaan.

Yhteistyössä