Telepatiaa


- Olen kirjoittanut tämän joskus itsetyydetys sivuille, mutta visi kiinnostaa jotakuta myös täällä.



Pojan tarina

Hölkkäilen lämpimänä kesäiltana rantapolkua kohti asuntoani. Mielessäni pyörii muutama viikko sitten kohtaamani vaalea kaunotar nimeltään Kati. Olin ollut uimahallin punttisalilla rautoja kolisuttelemassa, kun katseeni oli pysähtynyt jumppatrikoiseen tyttöön läheisellä penkillä.

Tytön olemus oli ollut rehevän oloinen, ei siis lihava vaan sopivan muodokas minun makuuni. Tyttö oli yrittänyt epätoivoisesti treenata reisilihaksiaan nostaen jalkojaan suoraksi penkillä istuen. Reidet ja vatsa olivat jännittyineet, kun hän oli punnertanut aivan liian suuria painoja. Trikoot eivät olleet jättäneet mitään arvailujen varaan, vaan olivat paljastaneet korkean häpykummun ja sen keskellä olevan vaon.

Lievät kahvat vyötäröllä ja pyöreät rinnat olivat saaneet hormonini pörräämään ylikierroksilla. Oli uskaltautunut menemään tytön viereen ja sanomaan hänelle:

- Sulla taitaa olla hieman liikaa puntteja tuossa telineessä. Saanko ottaa puolet pois, niin liike käy helpommaksi, etkä riko jäseniäsi liian kovalla punnerruksella?

Tyttö oli pysäyttänyt liikkeensä ja katsonut minua posket jo punoittaen.

- Tietenkin saat, tyttö oli sanonut. - Minä olen ihan aloittelija näissä hommissa, eikä haittaisi, vaikka neuvoisit hieman näitten vehkeitten käytössä.

Olimme käyneet siinä sitten muutamat laitteet ja olin neuvonut käyttämään mieluummin liian kevyiltä tuntuvia puntteja kuin raskaita. Olimme sopineet tapaavamme parin päivän kuluttua samassa paikassa ja olin luvannut tehdä hieman ohjeita alkuun.

***

Näitä miettien saavun kotiini lenkiltäni. Otan jääkaapista viileä oluen ja istahdan sohvalleni. Juon pullosta rauhallisesti siemaillen ja hengitystäni tasaillen. Heitän kostean paitani sohvalle, ja shortsit saavat seurata perässä sukkien kanssa. Elimeni on hieman kiihottunut mielikuvistani, ja kiedon sormeni senympärille. Vedän hitaasti esinahan terskan päältä pois ja liu'utan kättäni rauhallisesti paisuvan kalun ympärillä. Se kiihottuu nopeasti täyteen mittaansa, kun runkkaan sitä sen koko varren mitalta. Tartun toisella kädellä kivespussien alta ja hieron varovasti pussien sisällä olevia pallukoita.

Kiihottunut sauvanini kaareutuu loivasti ylöspäin, kun nousen ylös ja astelen avaten TV:n ja laitan levyn DVD-laitteeseen. Istun uudelleen sohvalle, ja lyhyen pikakelauksen jälkeen ruudulle ilmestyy runsasmuotoinen blondi, joka makaa selällään vuoteella tyydyttäen itseään vaaleanpunaisella sauvalla. Hitaasti tekokalu liukuu tytön klitoriksella ja painautuu liukkaan kiiltävään solaan.

Otan pöydältä käsivoidepullon ja valutan viileätä voidetta muutaman tipan terskalleni levittäen sen kaluni varrelle. Tyttö kääntyy vuoteella vatsalleen ja nostaa takamuksensa pystyyn. Hän vie kätensä alakautta pimpin vakoon ja alkaa hyväillä sormillaan avointa vakoa ja häpykieltä. Lähikuvassa näkyy vaosta valuvasta kosteudesta kiiltävät emättimen poimut ja paisunut klitoriksen kohouma.

Käteni liukuu liukkaan kaluni ympärillä. Tunnen sen kaarevan kivikovan jäykkyyden sormissani. Puristan käteni terskan ympärille ja hitaasti sormiani liikuttaen kuvittelen sen painautuvan edessäni litisevään pilluun ja sitä hyväilevien sormien otteeseen.

Kelaan filmistä seuraavan kohtauksen, missä sama tyttö on avaamassa nuoren miehen farkkujen vetoketjua ja laskemassa housut pojan nilkkoihin. Tytön kasvojen eteen ponnahtaa esinahan peittämä kulli. Tyttö ottaa sen käteensä ja koskettaa kielellään esiin pilkistävää terskaa. Poika ottaa kädellään otteen elimestään ja vetää terskan esiin, jolloin tyttö kietoo huulensa kalun ympärille ja antaa sen liukua suuhunsa. Poika painaa sitten tytön selälleen, painaa tytön polvet levälleen ja alkaa nuolla tytön vakoa. Hän valuttaa reilusti sylkeä tytön häpyhuulille ja nousee tytön päälle ja ohjaa sauvanavoimeen pimppiinn.

Rauhoitan käteni liikettä ja odotan, kun filmin nuoripari kääntyy ja tyttö nousee pojan päälle ja aloittaa nopean ratsastuksen. Penis nousee välillä ulos ja poika painaa kädellään sen uudelleen tytön sisään.

Tyttö nousee ylös ja kääntyy kyljelleen pojan vierelle, ottaa kalun käteensä ja alkaa rauhallisesti huulillaan hyväillä sen vartta ja sinipunaista päätä. Samalla kun pojan elin alkaa purkautua tytön kasvoille ja avoimille huulille, annan oman spermani lentää. Elimeni sykkii rajusti sormieni puristuksissa. Tunnen kipinöiden sinkoilevan lantioni syvyyksistä ja lentävän paisuneen elimeni kautta vatsalleni ja kaulalleni.

Filmin tyttö ottaa pojan kullin vielä huuliensa puristuksiin ja viimeiset tipat pojan spermasta valuvat hitaasti tytön leualle. Lantioni sykähtelee rauhallisesti ja omat viimeiset tippani valuvat sormiani pitkin karvoitukselleni. Pyyhin lennättämät sotkuni paitaani ja edelleen sykkivä kyrpäni lepää reidelläni hitaasti rentoutuen.

Mietin, että mitähän Kati touhuaa ja otan puhelimen pöydältä ja valitsen Katin numeron.

- No moi Antsa, kuuluu puhelimesta tuttu ääni.
 
- Jatkoa edelliseen

Kesäisen vilkas työpäivä on ohi. Asiakaskunta muodostuu pääosin naisista, mutta joukkoon pujahtaa säännöllisesti aran näköisiä miehiä, jotka tiirailevat kiinnostuneina liikkeessä myytäviä naisten alusvaatteita. He poistuvat kuitenkin välittömästi, jos myyjänä yritän lähestyä heitä.

Jotkut miehet tulevat avoimesti kysymään neuvoa, kun tarvitsevat lahjaa vaimolleen tai tyttöystävälleen. Kun sitten kysyn, mitähän kokoa pitäisi olla, he katsovat minua hetken ja sanovat, että hieman hoikemmalle kuin sinä! Nyt olenkin päättänyt aloittaa kuntoilun. Olen käynyt lenkillä, uimassa ja jopa punttisalilla muutaman kerran. Alku oli todella vaikeaa ja ensimmäisen sali-illan jälkeen jäsenet olivat niin kipeät, että kävelinkin kuin ankka.

Sitten eräänä iltana nostoyrityksiäni seurasi urheilullisen näköinen nuorukainen. Minua tietenkin kiusasi trikoitteni paljastamat runsaat muodot, mutta toisaalta tuntui kiihottavalta, kun kaverin katse pysähtyi jännittyneille reisille ja kireän kankaan peittämälle kumpareelleni. Mies tuli luokseni ja sanoi minulla olevan liian suuret painot telineessä ja että hän voisi neuvoa laitteitten käytössä.

Nyt istun isossa nojatuolissani ajatellen viettää rauhallista koti-iltaa kirjallisuuden parissa. Pöydällä on muutamia kirjoja ja käteeni osuu naiskirjoittajien novellikokoelma, jossa lähes kaikki ovat jotenkin eroottisia. Ne eivät ole kovin rajua seksiä, mutta erittäin kiihottavia, jos haluaa virittäytyä seksuaalisesti.

... "Jaana seisoi peilin edessä katsoen alastonta kuvaansa. Pitkä tumma tukka ja kapeat kasvot, kiinteät pystyt rinnat, joiden nipukoita hän hyväili sormillaan. Vyötäröltä levenevä lantio kaartui reisille, joiden välissä oli tupsu kiharaista tummaa karvaa. Hänen miehensä ilmestyi samaan kuvaan. Mies kietoi kätensä takaa hänen vyötärölleen ja laski hitaasti sormet kiharaiselle kummulle ja kostuneeseen vakoon. Jaana tunsi miehen jäykän peniksen painautuvan pakaroille. Jaana antoi miehen sormille tilaa ja hieroi takamustaan voimakkaammin miehen elintä vasten."

Tunnen kostuvani samoin ja hyväilen rintojeni kovettuvia päitä sormillani.

.."He kääntyivät vastakkain ja katsoivat toisiaan peilistä. Miehen jäykkänä vaappuva penis kosketti Jaanan reisiä. Mies kietoi kätensä Jaanan takamukselle ja nosti naisen syliinsä, jolloin Jaana kietoi jalkansa miehen lantiolle ja kätensä hänen kaulaansa. Miehen sormet tunnustelivat naisen vakoa takaa ja nosti peniksensä naisen kosteaa syliä vasten. Jaana kohottautui ylemmäs, jolloin mies käänsi kalunsa pään emättimen aukolle. Mies tunkeutui syvälle Jaanan sisään."

Käteni laskeutuu syliini ja sormet valuvat pikkuhousujeni kuminauhan alle häpykummulle.

..."Mies alkoi kävellä nainen sylissään kohti makuuhuonetta. Jaana tunsi terskan liukuvan askelten rytmissä vaginassaan. He laskeutuivat vuoteelle peniksen pysyessä tiukasti naisen sisällä. Jaana aloitti rauhallisen ratsastuksen miehen päällä."

Annan sormeni liukua kummultani vakoon, jolloin tunnen klitoriksen kohouman. Tavoitan sormellani häpyhuulien kosteuden ja alan kuumentua. Heitän kirjan pöydälle ja tungen molemmat käteni pikkuhousujeni alle. Tunnen herkkien häpyhuulieni paisuvan sormieni käsittelyssä. Suljen silmäni ja näen edessäni miehen kalun kohoavan kaarevana kohti syliäni. Sormeni työntyy pimppini syvyyksiin. Supistan lantioni lihaksia, jolloin elimeni puristuu sormeni ympärille.

Kuvittelen kalun tunkeutuvan sormeni tilalle ja sormeni siirtyvät klitorikselle alkaen pyöriä sen ympärillä. Hengitykseni kiihtyy, kun lämpimät aallot vaeltavat vartaloltani kohti lantiotani. Orgasmin säkenet sinkoavat ympäri kehoani, kun painan kädelläni häpykielen päälle ja sormeni sykkivään vaginaani. Täydellisyydestä puuttuu vain lämpimän siemennesteen virta sisälläni.

Palaudun hitaasti todellisuuteen hengästyneenä hyväillen rauhallisesti klitoristani ja häpyhuuliani. Samassa pöydällä oleva puhelimeni soittaa tuttua säveltään. Nostan sen käteeni ja siinä lukee: "- Antsa soittaa -"!

- No moi Antsa! Ajattelinkin juuri äsken sinua... Ai mitä touhuan?... No, mitäs minä! Mietin vaan, että ois' varmaan kiva, jos vaikka tulisit käymään.
 

Yhteistyössä