Telepatiaa vai mitä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mies oli viemässä poikaa kerhoon.
Mä ajattelin ihan ohimennen ittekseni, että toispa se mulle kukkia.
Unohdin kuitenkin koko ajatuksen samantien. Kun mies lähtee asioille, hän hoitaa vain ne asiat, jotka on sovittu, ei ikinä poikkeile mihinkään hetken mielijohteesta.
No, yllätys oli suuri, en saanut sanaa suustani, kun mies tuli kotiin; sillä oli kolme ihanaa pitkää ruusua paketissa,, mulle!!!!

meil on miehen kans useasti sillee, et ku mul on aina luuri kateissa ja sit ku alan ettii sitä hän soittaa just samaan aikaan. tai sit kun metsästän luuria, et pitäis soittää hälle, ni ku löydän hän on just soittanu...

ja ps. miten luurin vois pitää nii ettei huku??? ku en välil muista mihi olen sen laittanu...

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
meil on miehen kans useasti sillee, et ku mul on aina luuri kateissa ja sit ku alan ettii sitä hän soittaa just samaan aikaan. tai sit kun metsästän luuria, et pitäis soittää hälle, ni ku löydän hän on just soittanu...

ja ps. miten luurin vois pitää nii ettei huku??? ku en välil muista mihi olen sen laittanu...

Sun täytyy pitää se aina jossain tietyssä paikassa. Otat sen asenteen, että et ikinä laske sitä mihinkään muualle, kuin keittiön työpöydälle tai eteisen peilin eteen tai mikä sulle sitten hyvä paikka olisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kalju:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:

Sun täytyy pitää se aina jossain tietyssä paikassa. Otat sen asenteen, että et ikinä laske sitä mihinkään muualle, kuin keittiön työpöydälle tai eteisen peilin eteen tai mikä sulle sitten hyvä paikka olisikin.

näin olen suunnitellukkin,mut sit taas unohdan sen missä se on ja pääpahki metsästän sitä... nykyältään pisän mikron pääl, mut aina välil se siltikin on kateissa... ainut tiety tuo mun ja miehen teletappi toimii :D

Yhteistyössä