Tekstiviesti kaverille vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäileväinen

Vieras
Miten tulkitsisitte seuraavan:
Seurustelukumppanini, jonka kanssa ollaan vakavasti on laittanut jollekin muulle kuin minulle tekstiviestin, jossa ei ole mitään muuta minua vaivaavaa kuin, että se alkaa "Hei prinsessa...". En ole nähnyt viestiä, koska en ole koskaan toisen viestejä katsonut. Tuttavani, jolla oli ko. kännykkä lainassa, oli vahingossa nähnyt viestin. Oli ollut kaksi viestiä samaan numeroon ja seuraava oli normi-viesti.
Mielestäni mieheni on lähes luotettavuuden perikuva (mutta koskaanhan ei tiedä..). Tuttavani on sanonut etten missään nimessä saa sanoa, että on lukenut puhelimen viestit. Nyt kuitenkin minua vaivaa pieni (jopa välillä suuri) epäilys. Luulen, että viestin saaja on vanha tuttu, jonka kanssa mieheni ei ole kuulemma koskaan seurustellut vaan hyviä entisiä työkavereita n. viiden vuoden takaa ja on kertonut avoimesti etteivät tapaile, mutta välillä tekstailevat. Se on minusta ihan ok ainakin aikaisemmin on ollut. Ihmettelen nyt laitetaanko "Hei prinsessa-viestejä" hyvälle kaverille? vai sellaiselle johon on ihastunut? Itse en nimittäin pelkille kaveri miehille laittaisi.
Enkä tiedä kannattaako minun kysyä asiaa ja miten? Pakko olisi kuitenkin jollain tapaa ottaa asia esille, koska minua se häiritsee. Enkä halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen (jota ollaan suunniteltu) ellei luottamus ole satavarmaa naimisiin menosta puhumattakaan mitä mieheni tulevaisuudessa haluaisi. Tämä on ehkä tyhmää. Olemme jo keski-ikäisiä ja rakastuneita. Sen verran vielä, että mieheni lähetää kyllä minulle kaikenlaisia lässyviestejä kasapäin ja se on tietenkin ok, mutta että muille hei prinsessa -viestejä.
Kurjaa, että piti edes kuulla asiasta.. Mitä tekisitte sijassani? Olenko kärjistänyt pikku asian ja olenko hiljaa, jos pystyn ja mietin päässäni vai otanko asian puheeksi jollain lailla ja miten? Asiallisia vastauksia toivon...

Jos se olis ollu: "hei prinsessaNI", nii sitte olis huolestuttavaa. Mut tossa toi "prinsessa" voi kuvata esim. hyvin hemmoteltua ihmistä, jota on aina joutunu vähän paapomaan.

Kannattaa varmaan pitää silmät auki, mutta sen enempää energiaa asialla jossittelemiseen en laittaisi. Tosiaan kuten edellinen sanoi, tuon voi tulkita monin tavoin, ja voipi olla, että vaikka se olisikin miehesi ja viestin saajan välinen joku erityinen juttu, niin siitä voi tulla merkityksellistä/vakavaa vain silloin kun siitä tulee joku "iso issue"...

koska mies alkaa räyhäämään. minulle on nimittäin tullut toiselta mieheltä viestiä, tyyliin "hei rakas" mutta en ole siitä mitenkään otettu tai en usko että olisin kaveria kummempi tälle miehelle. Ihmettelen vaan kun pitää toisten viestit lukea. jouduin näyttämään vielä viestin miehelleni, mitä olin takaisin laittanut. Sepäs olikin asiallinen.Oli ihan varma että meillä on jotain, vaikka tämä toinen mies asuu kaukana meistä. (yli 200 km) ja auta armias kun koitat sanoa, etten voi mitään sille jos toinen on jo laittanut moisen viestin!!

Niinpä. Nyt mietin vielä teenkö mitään vai olenko hiljaa asiasta. Tekisi mieli lainata puhelinta ja sanoa, että näin vahingossa kuten olisi voinut käydäkin, jos olisin puhelinta käyttänyt ja ottaa asia tällä tavoin esiin. Se on kuitenkin vähän epärehellistä, mutta mietinnässä.
Kakkanalle: Olen myös saanut yhdeltä mieheltä viestejä silloin tällöin, joissa oli lässytystä ja tapaamisehdotuksia. Olen viesteistä miehelleni kertonut heti niiden saavuttua ja alussa vastailin lyhyen asiallisesti niihin. Viestien lähettäjä on mukava, kunnon mies, joka oli ihastunut ja pidin miehestä KAVERINA. Oli paljon puhuttavaa ja samanlaiset elämänkatsomukset. Mieheni kuitenkin sanoi kysyessäni, että parempi varmaan kun ei vastaa mitään. Niinpä en ole vastannut ja viestit harvenivat ja nyt ovat luultavasti loppuneet. Eli tiedän tilanteen. Lopetin ko. kaverisuhteen mieheen, koska nykyinen mieheni ei olisi tykännyt, että esim. tapaisin miestä (puhun koko ajan kaveripohjalta).
Nyt ajattelenkin näin, että haluanko seurustella miehen kanssa, joka on jollakin tasolla ihastunut toiseen naiseen vaikka vannoo rakkauttaan minulle. Silloinhan ei nähdäkseni voisi olla minuun täysin rakastunut, vaikka siltä näyttääkin. On minullakin entinen elämä ja takana suuri rakkaus, jonka muistan loppuelämäni. Kuitenkaan emme ole tekemisissä, koska se ei olisi kivaa kenellekään ja väärin uutta kumppania kohtaan, koska tunteet ei varmaan täysin häviä koskaan ja tiedostimme ettei jutusta koskaan tule mitään. Nykyinen mieheni on kuitenkin sielunkumppanini ja rakastan häntä!
Välillä mietin, että helpompi olisi olla yksin niin ei olisi tälläisiä probleemia..

Kakkanalle vielä se, että tuttavani luuli, että puhelin on aivan uusi kuten onkin ja siten tyhjä. Hän lainasi sitä muutaman tunnin viestejä lähetelläkseen ja ajatteli poistaa lähettämänsä viestit ja aukaisi vahingossa tietämättään ko. viestin.

No, samat sanat tässä on käynyt nyt suurinpiirtein kuin sinullakin. Voithan toki kysyä asiasta mieheltäsi... naisethan tunntetusti juoruilee , kai miehesikin tietää sen. Ja aina voit sanoa vain tarkistavasi asian, ettei tule väärinkäsityksiä. jos mies tässä vaiheessa valehtelisi, siinä voisi jo olla muutakin. Mutta ei pidä kylvää epäilystä sentään. tsemppiä :) jos asia vaivaa, selvitä se.

Yksi ystävämme aloittaa aina viestinsä minulle sanoilla "hello darling", se on hänen tapansa. En ole koskaan ollut enkä tule olemaan hänen "darling" ja sen tietää niin minä, mieheni, viestin lähettäjä ja hänen vaimonsa, joten ehkä miehesi tapa on jostakin syystä kutsua jotakin ystävää prinsessaksi. Yksi toinen ystävä kutsuu minua "kakkoskuningattareksi", koska olen kuulemma maailman toiseksi mukavin nainen hänen vaimonsa jälkeen, eikä tässäkään ole takana mitään salattuja merkityksiä. Eli tuo prinsessa-sanakin voi olla aivan täysin viaton juttu.

Luulenkin, että kyseessä on viaton juttu. Hankaluus on etten ole varma ettei mieheni olisi joskus ollut ihastunut ko. naiseen. Se nakertaa, kun ajattelen, että jos on vieläkin. Tosin mieheni tuntien voi olla pelkkä imarteleva kohteliaisuus naiselle, josta pitää ystävänä. En usko, että on mikään suhde, mutta viesti loukkaa kuitenkin.

Minun entinen työkaverini, nykyinen pelkkä kaveri" aloittaa usein viestinsä minulle "hei prinsessa" tai "hello sugar" -tyylillä ja todellakin olemme nyt ja olemme aina olleet vain kavereita, mitään suhdetta tai ihastumisia ei ole milloinkaan ollut puolin eikä toisin. Eli liekö minä ollut se viestin vastaanottaja :-)

Jos viestissä itsessään ei kerran ollut mitään huolestuttavaa tai romanssiin viittaavaa, minä jättäisin koko jutun sikseen. Jos Prinsessaksi nimittely olisi tarkoittanut että miehelläsi ja tällä naisella on jotain vipinää, niin eikö se olisi silloin näkynyt jollain tavoin itse viestissäkin?

Osta prepaid liittymä ja laita ukolle viesti "Numeroni on tilapäisesti muuttunut. Milloin tavataan? Miss you :-* t. Prinsessa". Kato mitä vastaa.

Jäpähdin tollasesta kerran, mut ei ihan oltu yhteen muuttamassa sentään. Sen verran selkärankaa mulla olis etten uskottelis syvempää suhdetta kuin onkaan, enkä pettäis sitä ketä rakastan ja jonka kanssa yhteen ollaan menossa.

Luottamus pitää olla kunnossa.

Olen vastannut parhaan ystäväni puheluihin ja aloittanut tekstiviestit sanoilla "Hello princess" jo 10 vuotta. Se on vaan joku teinivuosilta jäänyt tapa, en edes muista mistä se lähti. :)

Yhteistyössä