K
Kysymys
Vieras
Kummalla tavalla aloitatte viestin. Esim. Hei! xxxx xxx xx xxxxxxx xxx, vai Hei, xxx xxxxx xx xxxxxxx xxx xxx. Vai jollain muulla tavalla. Mikä on oikea tapa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:aloitan miten sattuu.. riippuu minne kirjoitan..
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:enpä mä turhaan lirkuttele vaan käyn suoraan asiaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ymmärrätte ihan selvästi tahallaan väärin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ymmärrätte ihan selvästi tahallaan väärin.![]()
Miä käsitin, et miten alotetaan tekstiviesti![]()
Tekstiviestit ei ole virallisiaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Mikä on oikea (virallinen) tapa! Miten aloitetaan tekstiviesti sellaiselle joka ei oo kaveri tai sukulainen.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mä en ny tajua miks ois mitään virallista tapaameen suoraan asiaan enkä koskaan moikkaa alussa. Siinähä se näkkee et mie sen viestin pistän ni mitä sitä erikseen moikkaamaan
ja sit riippuu toki kelle laitan, sit moikkaan jos laitan esim. huutis-myyjälle (eli ihmiselle jota en tunne) ja sit loppuun pistän nimeni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mä en ny tajua miks ois mitään virallista tapaameen suoraan asiaan enkä koskaan moikkaa alussa. Siinähä se näkkee et mie sen viestin pistän ni mitä sitä erikseen moikkaamaan
ja sit riippuu toki kelle laitan, sit moikkaan jos laitan esim. huutis-myyjälle (eli ihmiselle jota en tunne) ja sit loppuun pistän nimeni
jos soitat johonki viralliseen paikkaan, niin etkö tervehdi sillonkaan vaan meet heti asiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ymmärrätte ihan selvästi tahallaan väärin.![]()
Miä käsitin, et miten alotetaan tekstiviesti![]()
Mikä on oikea (virallinen) tapa! Miten aloitetaan tekstiviesti sellaiselle joka ei oo kaveri tai sukulainen.