tekstailuerotiikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Moi Mies, pelästyitkö noita häiriköitä? Luin näitä juttuja tällä palstalla, häiriköt kiusaa kaikkia, kumma juttu..ja täällä on ""misuja"" enemmänkin,ainakin yksi,mutta taitaa olla nuorempi misu kuin minä. :)

En pelästynyt, mitäs nyt Karpaasit pelkäisivät? Muita menoja. Pitää se vanha sanonta paikkansa täälläkin, että ""Kun on A-olutta, on B-ystäviä"".

Mitä kyytiin tulee, mietin tuossa sitä, että oliko se niin ikävystyttävää, että nukahdit, vaiko niin kovaa että putosit kyytistä, kun katosit noin vain? ;) ;)

Tollaista sanontaa en ole kuullutkaan :)
Ei kyyti ollut ikävystyttävää,mutta kun herää aamulla kuuden jälkeen..anteeksi että poistuin. :(
Kyyti oli taas aivan mahtavaa,lähellä oli ""putoaminen"" ;)

Niin olen käsittänytkin, että sinulla on aikainen ylösnousu töiden tai muun syyn takia, joten ymmärrän hyvin jos puolen yön jälkeen alkaa jo nukkumatin kyyti houkutella enemmän.

No tämä ei toistu! annan sanani!;) lupaan pysyä hereillä ja kyytissä loppuun asti,taju voi kyllä välillä mennä moisessa kyytissä,mutta läpsi sitten poskille niin tokenen.;)

misu se vaan vetää höplästä näillä sivuilla muitakin miehiä. tuolla toisaalla ""kalun"" kanssa samanlaiset höpinät.Ootte miehet aika lapsellisia

Pari päivää sitten taisin jo kertoa ettei olla samoja misuja, tämä toinen on muistaakseni 19 v,minulla sitä ikää on aikalailla enemmän. :) Lue viestejä taaksepäin.
Kovin jotkut näkee vaivaa.
Ja ""miksulle"" terveisiä - on live-elämääkin ja siks tällä palstalla ehdi koko ajan olla.

Status
Viestiketju on suljettu.