tekstailuerotiikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Olet vatsallasi sängyllä, hieron kevyesti sormenpäilläni hartioitasi. Välillä sivelen, välillä pyöritän. Sormet liukuvat helposti, sillä ihosi on liukas hyväntuoksuisesta öljystä. Kätesi kiiltelevät hieronnan jäljiltä. Lasken peittoa alemmas, jotta pääsen hieromaan selkääsi. Kaadan käsiini öljyä, levitän sitä kylkiisi ja selkääsi ja hieron pitkin vedoin, välillä höyhenenkevyesti, välillä hiukan painetta lisäten.

Jatkan pakaroillesi. Kämmenet levittävät öljyä ja pakarasi kiiltelevät valon heijastuessa kosteasta pinnasta. Hieron pakaroitasi hiukan kovemmin ja huokailet mielihyvästä. Lantiosi liikehdintä auttaa, voin pitää käsiä lähes paikoillaan. Välillä vedän sormella pyllyvakoa edestakaisin ja hivelen selän alaosaa. Lantio saa osansa molemmilta puolilta.
Siirrän peiton ylävartalosi päälle ja levitän öljyä reisillesi. Pitkin kevyin vedoin reisien takaosat saavat käsittelynsä. Sitten ovat vuorossa pohkeet, nilkat ja jalkaterä. Varpaat saavat erikoisen hellää huomiota osakseen.

Herrajumala mies,saat mut sekaisin himosta,ollaan vasta alussa ja tunnen kuinka kihelmöi, kaikkialla..jatkan pepun pyöritystä..vaikka nukahtaisin jatkaisin sitä varmaan unissani..jatka karpaasini

Pyydän sinua kääntymään selällesi. Levitän peiton alavartalolle ja alan sivellä hellästi kaulaasi, poskia, otsaa. Nenä , leuka ja korvat saavat osansa. Hieron korvannipukoita sormieni välissä. Siirryn hieromaan rintaasi, pienin pyörivin liikkein. Nautit silmät kiinni ja huomaan, miten kiihotuksen mukanaan tuoma puna pikkuhiljaa leviää rintasi yläosaan. Kaadan taas öljyä käsiini ja levitän sitä rinnoillesi ja vatsallesi. Hieron rintojasi kevyesti sivelemällä varoen koskemasta kovina törröttäviin nänneihin. Sivelen rintojen alta, sivulta, päältä, molempia ympäri. Pyörivin liikkein sivelen kämmenilläni vatsaa ja kylkiä monta minuuttia. Palaan takaisin ylemmäs, rinnoillesi ja nyt pyöritän sormillani nännejä, yhtäaikaa. Puristan hiukan peukalon ja etusormen välissä.

Siirrän peiton ylävartalon päälle, ja alan hieroa reisien etupuolta. levitän hiukan jalkojasi, jotta voin sivellä reisien sisäpintoja myös. Vilkaisen syliisi ja huomaan sen kiiltelevän kosteana. Jatkan jalkojen hieromista, sääret jalkapöydät ja jälleen varpaat. Kukin varvas saa vuorollaan huomionsa. Otan varpaasi vuorotellen suuhun ja hieron niitä kielelläni. Samoin jalkapohjaasi – varoen kuitenkin kutittamasta. Sivelen jalkojasi ylöspäin, reisille, lantiolle vatsalle. Käteni lähestyy kumpuasi, mutta kuin kiusoitellen kuljen vain läheltä. Lantiosi pyörii jo aikalailla. Hengityksesi on voimakasta ja välillä vaikeroit mielihyvästä.

Huomaat himoni,et voi olla huomaamatta sitä,suorastaan valun,himokas tuoksuni vetää sinua puoleensa, mutta hillitset vielä itsesi..huomaan silmissäsi katseen..siitä ei voi erehtyä..

Käteni siirtyy kohti syliäsi ja hieron hellästi sitä sormillani. Levität jalkasi ja häpyhuulesi avautuvat, ne kiiltävät edessäni kosteina ja turvonneina. Hieron niitä sormillani, mutta se on lähes mahdotonta, koska et ole hetkeäkään paikallasi. Työnnän sormeni hiukan sisällesi ja hieron herkkää pillun suuta. Painan varovasti peukalolla virtsaputken seutua ja saat kuin sähköiskun. Kun sormeni osuu punaiseen ja paisuneeseen klitorikseen, nostat lantiotasi kättäni vasten. Yrität painaa kädelläsi kättäni itseesi, mutta vedän sen pois ja hieron välillä reisiäsi, vatsaasi ja lantiotasi. Palaan takaisin kummullesi. Nyt laitan kaksi sormea sisääsi ja pyöritän niitä pillusi etuosassa. Koukistan sormiani ja ne kohtaavat g-pisteesi. Peukaloni lähestyy klitoristasi ja hivelee sitä varoen. Nostat lantiotasi kättäni vasten, pyörität pyllyäsi vinhasti ja laukeat huutaen.

Orkkuni tulee,en voi pidätellä,tällaisessa käsittelyssä en ole ollut koskaan,minä maailmaa ja miehiä nähnyt aikuinen nainen..tiedän että tämä oli vasta alkua..

Nain sinua sormillani, peukalo hieroo klittaa, välillä virtsaputken suun herkkää aluetta, työnnän sormeni syvälle sisääsi ja tavoitan siellä olevan sileän herkä alueen. Painelen sitä voimakkaasti ja pyöritän sormillani. Työnnät lantiotasi vasten kättäni ja laukeat ja laukeat. Otan nännisi suuhuni ja imen, pyöritän kieltäni sen ympärillä ja puraisen hellästi. Huudat ja vedät päätäni kohti rintaasi.

Olen taivaassa tai ainakin luulen niin,taju karkaa välillä..olen yhtä orgasmia, minun pitäisi huomioida sinutkin,anteeksi, olen ollut niin keskittynyt omaan hyvään oloon..Sormesi tekee niin herkkua pillullani että tunnen kohta ryöppyäväni,sitä ei voi pidättää,se tulee..kohta kulta kastelen sinut taas..

Sinun ""tehtäväsi"" on tässä nauttia - minäkin saan nautintoa siitä, mitä teen.
Imen vuorotellen molempia nännejäsi, jatkan matkaani suudellen vatsaasi kohti pilluasi. Keskisormeni hieroo syvällä sisälläsi, etusormi koukistettuna painelee g-pistettä ja peukalo pyörii klitan alla. Otan klitan suuhuni ja imen sitä. Vlillä pyöritän villisti kieltäni sen ympärillä ja painelen g-pistettä. Toinen käteni hyväilee rintojasi, puristaen välillä nännejäsi. Nostat lantiotasi minua vasten, imen ja nuolen, sormet liikkuvat edestakaisin sisälläsi.

Hyvä tavaton mitä hoitoa,jos tästä selviän hengissä niin..pystynkö hoiteleen sinut,ajattelen..ei tuollaista miestä olekaan,ei voi olla..koko vartaloni on tulessa..sitten tartun sinuun,vedän sinut päälleni,lähelle kasvojani,istut siinä päälläni, elimesi jäykkänä edessäni,tartun pakaroihisi ja ohjaan sinua,kaluasi suuhuni..hyväilen vartaloasi..peppuasi,kylkiäsi,vatsaasi,rintaasi..nyt Mies,otan sinua,tule suuhuni..

Imet kaluani, pyörität kieltäsi terskan ympärillä, hyväilet kiveksiä. Käännyn kuusysiin ja huomaan kuin ohimennen, että joka paikka on märkänä – sinun nesteistäsi ja öljystä. Pidän sinua hetken paikoillasi, vaikka liukkaan vartalon takia se on aika vaikeaa. Lantiosi pyörii ja väriset orgasmien jäljiltä. Kaadan varovasti pienen tilkan eteeristä öljyä klitallesi. Saat jälleen kuin sähköiskun, lantiosi alkaa pyöriä entistä villimmin. Vain lipaisu kielellä, niin tulet taas. Selkäsi nousee kaarelle ja painat minua käsilläsi vasten itseäsi. Työnnän sormeni sisällesi ja suuhuni ryöpsähtää uusi aalto kirkasta nestettä. Puristat minua jaloillasi pilluusi ja huudat.

Tämä on jo liikaa,yritän samalla imeä kaluasi mutta sekin on vaikeaa,lipsutan kieltä terkasi reunoilla ja otan kaluasi hiukan matkaa suuhuni kun samalla tunnen alapäässäni sellaista hoitoa että varmaan kohta taas menee taju..vartaloni on jäykistynyt,selkäni on kaarella,olen kuin horkassa,klitalta lähtee sähköiskuja,pillu sykkii..jos et kohta ota minua niin...ota minut kuin luolamies..tule edestä tai takaa kunhan tulet ja otat!

Imet kaluani ja huudat orgasmien kourissa. Tule jo huohotat. Käännyn jakojesi väliin ja ohjaan kaluni sisääsi. Kierrät jalkasi ympärilleni ja puristat minut niin syvälle pilluusi kuin mahdollista. En voi liikkua siinä juuri lainkaan. Suutelen rintojasi, imen nännejä ja lipsutan niitä kielelläni. Päästät jalkasi ympäriltäni ja nousen käsien varaan. Alan naida sinua rytmikkäästi pitkin vedoin Pääsi heittelehtii puolelta toiselle ja vedät minua käsilläsi itseesi. Kaluni soutaa pillussasi edestakaisin. Kiihdytän tahtia ja murisen kuin karhu. Kourin toisella kädellä toista rintaasi ja suutelen toista. Pian nostat jalkasi olkapäilleni ja puristat pillusi tiukasti kaluni ympärille.

Melasi tuntuu hyvältä,vaikka olen jo tullut kymmenen kertaa,haluan sinua,elintäsi..hyvä kun pysyn allasi..huudan,vaikeroin,ulisen..jalkani on olkapäilläsi,kalusi syvällä minussa..se soutaa edestakaisin,pilluni on ihan turvoksissa,se lypsää kaluasi..jatka Mies!

Tunnen, miten pillusi lypsää minua, joka vedolla kuuluu maiskahtava ääni, olet niin märkä, olemme molemmat yltäpäältä hiessä, kiima tuoksuu sieraimiin. Laskeudun päällesi ja pyörähdämme sängyn toiselle puolelle. Nouset ratsastamaan. Rintasi heiluvat ylös alas edessäni, hyväilen niitä käsilläni, suutelen vuoronperään ja imen nännejä.

Misu kirjoittaa:
""Lapset on päässy koulusta :(
Joo tehdään näin..joku toinen keino :) Jospa lapset nukkuisivat yöllä? ;)""

Tämä Misu on sama joka eri nimimerkillä aikoinaan sexstaili täällä JJ.n kanssa. Jäit kiinni tuosta tekstistäsi, koululaisia syytti häiriöistä silloinkin.

Misulla on mies, mutta vittua pitää jakaa jatkuvasti joka äijälle.

""Orkkuni tulee,en voi pidätellä,tällaisessa käsittelyssä en ole ollut koskaan,minä maailmaa ja miehiä nähnyt aikuinen nainen..tiedän että tämä oli vasta alkua""

Mikä on tuntitaksasi Misu? Kai paremman puutteessa sinuakin voi naida.

Olet erehtynyt,en ole kenenkään JJ:n kanssa sekstaillu. :)
Voi hitto että naurattaa tekstisi:""Jäit kiinni tuosta tekstistäsi, koululaisia syytti häiriöistä silloinkin.""
Jos tuon perusteella alat vetään omia johtopäätöksiäsi..ei hyvin mene sinullakaan.
Muutkin varmaan on huomannut että täällä sekoilee koululaiset,eikä vain yksi henkilö,kuka sitten on ollutkin joskus.

Status
Viestiketju on suljettu.