hiljainen talo
Meidän talossa sai nuorimies ja sen tanskandoggi häädön. Mies lähti aamuyöstä jakamaan postia ja sen jälkeen koira alkoi aina pitämään kauheaa meteliä.
Joo ei ole sama. Esimerkiksi jatkuvasta koiran haukunnasta saat häädön, vauvan itkusta ei saa edes antaa häätöä. Koira on eläin, jolla ei ole mikään "oikeus" räksyttää yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Itsellä koira;25283721:kyllä on sama. Kerrostalossa asuvien on hyvä tajuta että siellä on oikeus olla myös lemmikkien.
No mites vaikka ne jotka eivät voi saada lapsia, mutta haluavat jonkin lemmikin mitä rakastaa ja josta huolehtia. Ja kun tämä hauvavauva sattuu vähän pitämään ääntä yöllä niin pitäisi tottakai ymmärtää muuttaa maalle kauaksi naapureista? Eri asia jos aikuinen koira louskuttaa öisin, kuten meidän kerrostalossa.No ei kyllä ole sama.
Et oo tosissasi? Sano että tää on sarkasmia.Alkuperäinen kirjoittaja Itsellä hauva;25283666:Älä välitä ap naapureista. Kyllä heidän kuuluu ymmärtää pikkuhauvaa sen verran että se on vasta vauva hauva
Siis mitä sä oikein tarkoitit? Ensin se haukkui 20 minuuttia ja nyt onkin kyse vain haukahduksesta? Mistä sä sen 20 minuuttia sitten repäisit? Aika monta kertaa saa haukahtaa erillisiä kertoja, että niistä tulee se 20 minuuttia haukkumista/yö. Koirassa ei varmaankaan ole mitään vikaa, mutta esim. lelut kannattaa yöksi siivota pois, jos koiralla on tapana haukkua tai haukahdella niille.tarkotin että yhteensä joskus haukkuu sen 20min...että saattaa ekan kerran haukahtaa kymmeneltä..sitten aamuyöllä...joskus eiollenkaan,ehkä pari kertaa viikossa... ja onko muka mun koirassa jtn vialla kun se on vasta 9viikkoa tuli 21pv eli eilen.. joskus saattaa yrittää aamuyöllä haukahtaa esim seittemältä leluillek un haluais leikkiä ym...
Tälläiset asiat selvitetään ennen koiran ottoa ja tälläiset asiat kitketään pois HETIAlkuperäinen kirjoittaja säää;25283795:miten kitket haukkumisen pois 2kk ikäseltä pennulta?
No jopas sun jutut on hassuja eilen tullut ja haukkuu pari kertaa viikossa ja sitä rataa.. sepitä vähän paremmin, nii näitä joku uskoiskin! Ei sulla koiraa ole voinut montaa viikkoa vielä ollakaan, jos se iältään vasta 9vkoa!tarkotin että yhteensä joskus haukkuu sen 20min...että saattaa ekan kerran haukahtaa kymmeneltä..sitten aamuyöllä...joskus eiollenkaan,ehkä pari kertaa viikossa... ja onko muka mun koirassa jtn vialla kun se on vasta 9viikkoa tuli 21pv eli eilen.. joskus saattaa yrittää aamuyöllä haukahtaa esim seittemältä leluillek un haluais leikkiä ym...
No haukahti se kerran/ kymmenen kertaa tai tunnin niin sillä ei ole väliä. Jos naapurin mummeli on sitä mieltä että haukkuminen häiritsee häntä niin se on voi voi. Naapurin mummeli varmasti tekee varoituksen ja se on kolmannesta varoituksesta pihalle! yksi varoitus kk kohden per henkilö (mummeli varoittaa 3 perättäisenä kk asiasta) niin teillä on välitön häätö. Uusi kämppä 1.3.2012 alkaen! Mutta jos muutkin valittaa häätö tulee nopeampaa.no naapurin mummeli väittää että haukkuu noin 20min yhteensä yöllä mutta minä oon aivan sata varma että ei voi niin paljoa haukkuamkun nukun melkein se ¨n vieressä että taitaa mummu kuulla omiaan...tai sittne oon tosiaan niin siki uninen että en muka herää,mut ukko kyllä sano että oisko oikeesti 2kertaa vähä yli viikonaikana haukkunu yöllä muutaman kerran.tai oikeastaan kymmenen maissa ja aamulla seittemältä. mut mummun mielestä sekään ei ole oikein.
Kieltämällä? Samalla tavalla kuin kitket muutkin pahat tavat? Opettamalla? Palkitsemalla oikeanlaisesta käytöksestä?Alkuperäinen kirjoittaja säää;25283795:miten kitket haukkumisen pois 2kk ikäseltä pennulta?
Kyllä se haukunta kuule muakin korpee. Mut jos tietäisin että kyseessä on pentu niin oottaisin hyvän aikaa kunnes alkaisin mitään valituksia tekemään.Mä en tiedä naapurieni hedelmällisyydestä enkä hoivavietistä, enkä edes niiden koirien ikää, mutta jos joku jatkuvasti yöllä haukkuu niin kyllä se korpee..
no koira tuli meille 7 ja puolenviikon iässä. ollut nyt sen 1,5vviikoa meillä. opettele lukemaa.No jopas sun jutut on hassuja eilen tullut ja haukkuu pari kertaa viikossa ja sitä rataa.. sepitä vähän paremmin, nii näitä joku uskoiskin! Ei sulla koiraa ole voinut montaa viikkoa vielä ollakaan, jos se iältään vasta 9vkoa!
Opettele sinä kirjoittamaan!no koira tuli meille 7 ja puolenviikon iässä. ollut nyt sen 1,5vviikoa meillä. opettele lukemaa.