13.v tyttö ollut kadoksissa perjantai-sunnuntain välisen ajan, lähivanhempaa ei kiinnostamissä ollu?
??????????????????????????????????????Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiks nyt ole maanantai? eli onko vielä kateissa?
Juu, maanatai on, on kotiutunut eilen illalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiks nyt ole maanantai? eli onko vielä kateissa?
Niin onko lapsi VIELÄ kateissa, vai oliko vain pe-su välisen ajan ja palasi kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja ****:Hyvin luotettavalta taholta oon kuullut, ja kyllä olen se etävanhempi.
Mitä sitä katoamisilmoitusta tekemään, kyllä se kotiin tulee...
Täysi-ikäinen sisarus yritti tehdä katoamisilmoituksen mutta ei ollut "saanut" tehtyä koska on vain sisarus...
miksi sinä et tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja ****:Hyvin luotettavalta taholta oon kuullut, ja kyllä olen se etävanhempi.
Täysi-ikäinen sisarus yritti tehdä katoamisilmoituksen mutta ei ollut "saanut" tehtyä koska on vain sisarus...
No miksi sitten tekemään ls-ilmoitusta?? Onko kaunaa ex:lle??Alkuperäinen kirjoittaja ****:Juu, maanatai on, on kotiutunut eilen illalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiks nyt ole maanantai? eli onko vielä kateissa?
Äly hoi älä jätä.Alkuperäinen kirjoittaja ****:Hyvin luotettavalta taholta oon kuullut, ja kyllä olen se etävanhempi.
Olin juuri saanut tiedon katoamisesta ja kun olin vielä sisaruksen kanssa puhelimessa "karkulainen" kotiutui, en ehtinyt tehdä ilmoitusta.Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:miksi sinä et tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja ****:Hyvin luotettavalta taholta oon kuullut, ja kyllä olen se etävanhempi.