G
grrr
Vieras
Eli kolme viimeistä kertaa mennyt tavalla tai toisella jotenkin pieleen...
Ensin sattui niin, että kun patonkini tuli valmiiksi niin minulle kerrotaan, että kassakone temppuilee. Edelläni oli asiakas, jonka kohdalla se oli jotenkin seonnut tämän asiakkaan pankkikortista. Jouduin odottamaan jotain 10min ennen kuin sain maksettua patonkini eli byebye lämmin patonki. Edellä olevalle asiakkaalle annettiin pahoitteluna alennusta omasta patongistaan, mutta minulle ei.
Sitten seuraavalla kerralla tympeä myyjä ja kun pyysin kevytmajoneesiä niin puristeli tuubista majoneesin loput ja kun sieltä ei enää tullut mitään niin se siitä majoneesista, ei ottanut uutta tuubia. Salaattiakin laittoi varmaan vain puolet normaalimäärästä. Minua vitutti jo kun katselin tämän myyjän työskentelyä.
Ja nyt kolmas kerta. Menin subiin 21:10 ja siellä oli ihmisiä sisällä syömässä. Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä". Minä sitten kysyin, että ai meneekö tämä jo kiinni niin selitti, että viime vuoden puolella joskus olivat vielä kymmeneen asti, mutta eivät enää. Totesin sitten, että no kai minä sitten otan sen paahtamattomana, jos kerran ei paahtaminen enää onnistu. Sitten lisukkeiden kohdalla kävi ilmi, että sipulia ei enää saa, oli loppunut joskus puoli tuntia sitten jo. Tämän myyjä kertoi vasta, kun kysyin eli ei olisi muuten sanonut mitään.
Nyt jotenkin nyppii kun kolme perättäistä kertaa on ollut tälläistä. Hinnat ovat kuitenkin aina ne samat eli niistä ei tingitä, vaikka täytteistä tingitäänkin.
Ensin sattui niin, että kun patonkini tuli valmiiksi niin minulle kerrotaan, että kassakone temppuilee. Edelläni oli asiakas, jonka kohdalla se oli jotenkin seonnut tämän asiakkaan pankkikortista. Jouduin odottamaan jotain 10min ennen kuin sain maksettua patonkini eli byebye lämmin patonki. Edellä olevalle asiakkaalle annettiin pahoitteluna alennusta omasta patongistaan, mutta minulle ei.
Sitten seuraavalla kerralla tympeä myyjä ja kun pyysin kevytmajoneesiä niin puristeli tuubista majoneesin loput ja kun sieltä ei enää tullut mitään niin se siitä majoneesista, ei ottanut uutta tuubia. Salaattiakin laittoi varmaan vain puolet normaalimäärästä. Minua vitutti jo kun katselin tämän myyjän työskentelyä.
Ja nyt kolmas kerta. Menin subiin 21:10 ja siellä oli ihmisiä sisällä syömässä. Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä". Minä sitten kysyin, että ai meneekö tämä jo kiinni niin selitti, että viime vuoden puolella joskus olivat vielä kymmeneen asti, mutta eivät enää. Totesin sitten, että no kai minä sitten otan sen paahtamattomana, jos kerran ei paahtaminen enää onnistu. Sitten lisukkeiden kohdalla kävi ilmi, että sipulia ei enää saa, oli loppunut joskus puoli tuntia sitten jo. Tämän myyjä kertoi vasta, kun kysyin eli ei olisi muuten sanonut mitään.
Nyt jotenkin nyppii kun kolme perättäistä kertaa on ollut tälläistä. Hinnat ovat kuitenkin aina ne samat eli niistä ei tingitä, vaikka täytteistä tingitäänkin.