Tekisitkö valituksen jo subille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrr

Vieras
Eli kolme viimeistä kertaa mennyt tavalla tai toisella jotenkin pieleen...

Ensin sattui niin, että kun patonkini tuli valmiiksi niin minulle kerrotaan, että kassakone temppuilee. Edelläni oli asiakas, jonka kohdalla se oli jotenkin seonnut tämän asiakkaan pankkikortista. Jouduin odottamaan jotain 10min ennen kuin sain maksettua patonkini eli byebye lämmin patonki. Edellä olevalle asiakkaalle annettiin pahoitteluna alennusta omasta patongistaan, mutta minulle ei.

Sitten seuraavalla kerralla tympeä myyjä ja kun pyysin kevytmajoneesiä niin puristeli tuubista majoneesin loput ja kun sieltä ei enää tullut mitään niin se siitä majoneesista, ei ottanut uutta tuubia. Salaattiakin laittoi varmaan vain puolet normaalimäärästä. Minua vitutti jo kun katselin tämän myyjän työskentelyä.

Ja nyt kolmas kerta. Menin subiin 21:10 ja siellä oli ihmisiä sisällä syömässä. Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä". Minä sitten kysyin, että ai meneekö tämä jo kiinni niin selitti, että viime vuoden puolella joskus olivat vielä kymmeneen asti, mutta eivät enää. Totesin sitten, että no kai minä sitten otan sen paahtamattomana, jos kerran ei paahtaminen enää onnistu. Sitten lisukkeiden kohdalla kävi ilmi, että sipulia ei enää saa, oli loppunut joskus puoli tuntia sitten jo. Tämän myyjä kertoi vasta, kun kysyin eli ei olisi muuten sanonut mitään.

Nyt jotenkin nyppii kun kolme perättäistä kertaa on ollut tälläistä. Hinnat ovat kuitenkin aina ne samat eli niistä ei tingitä, vaikka täytteistä tingitäänkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
en vähättele tätä mitenkään, mutta nuosta kannattaisi sanoa jo paikan päällä.

Jep. Turha mutista jälkeen päin.
Äänestä jaloillasi, ei siellä ole pakko asioida.

aina kannattaa antaa sitä palautetta - kielteistäkin. se voi kehittää parempaan suuntaan nääs hommia :)
 
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

No mielestäni hänen olisi pitänyt sanoa asiasta ennenkuin tekee mitään. Aloitti siis tekemään patonkia ja sitten vasta sanoo, että he ovat oikeastaan jo kiinni ja mainitsi ettei voi paahtaa. Täytteiden vähyydestä ei sanonut siinä kohtaa mitään. Eipä käynyt mielessä että pulju on kiinni, kun kerran asiakkaitakin oli sisälläja oli auki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
en vähättele tätä mitenkään, mutta nuosta kannattaisi sanoa jo paikan päällä.

Jep. Turha mutista jälkeen päin.
Äänestä jaloillasi, ei siellä ole pakko asioida.

aina kannattaa antaa sitä palautetta - kielteistäkin. se voi kehittää parempaan suuntaan nääs hommia :)

Tarkoitinkin että turha mutista hihaansa jälkeen päin. Suoraan firmalle palautetta niin voipi auttaakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syötkö sä ollenkaan muuta kuin subeja...?

No ei se varmaan syö. Et kai säkään syö kun 3 kertaa vuodessa??

Mäkin olisin avautunut jo paikan päällä, ihan joka kerralla erikseen. Mutta mä olenkin tällänen tiukkapipo :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mielestäni hänen olisi pitänyt sanoa asiasta ennenkuin tekee mitään. Aloitti siis tekemään patonkia ja sitten vasta sanoo, että he ovat oikeastaan jo kiinni ja mainitsi ettei voi paahtaa. Täytteiden vähyydestä ei sanonut siinä kohtaa mitään. Eipä käynyt mielessä että pulju on kiinni, kun kerran asiakkaitakin oli sisälläja oli auki.

siis mitä se oli tehnyt ennen ilmoitusta??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä".
kai sä tossa vaiheessa olisit itekin voinut sanoo että ei sitte.
 
Sille ei voi mitään jos sipuli on loppunut! Eikä sille että asiakas on niin hälmö että ei älyä katsoa aukioloaikoja. Lämpimän subin olisit saanut pyytämällä heti. Ja voin melkein vannoa että saamasi pieni täytemäärä on oikea, ohjeiden mukainen määrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mielestäni hänen olisi pitänyt sanoa asiasta ennenkuin tekee mitään. Aloitti siis tekemään patonkia ja sitten vasta sanoo, että he ovat oikeastaan jo kiinni ja mainitsi ettei voi paahtaa. Täytteiden vähyydestä ei sanonut siinä kohtaa mitään. Eipä käynyt mielessä että pulju on kiinni, kun kerran asiakkaitakin oli sisälläja oli auki.

siis mitä se oli tehnyt ennen ilmoitusta??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä".
kai sä tossa vaiheessa olisit itekin voinut sanoo että ei sitte.

En viitsinyt sanoa, kun kerran oli jo halkaissut patongin. Mutta jos olisin tiennyt, että sipulitkin uupuu niin olisin ilmoittanut että olkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Sille ei voi mitään jos sipuli on loppunut! Eikä sille että asiakas on niin hälmö että ei älyä katsoa aukioloaikoja. Lämpimän subin olisit saanut pyytämällä heti. Ja voin melkein vannoa että saamasi pieni täytemäärä on oikea, ohjeiden mukainen määrä.

No miksi olen sitten aina muulloin saanut enemmän täytettä kuin tällä yhdellä kerralla? Ja esim. tonnikalaa on aina laitettu 4 palloa niin tuo laittoi vain 3 palloa. Samoin juustosiivuja laittoi vain 3 kun tuli kerralla vain sen verran käteen ja normaalisti niitä aina neljä. Salaatissa tosiaan selvä ero. Patonki pysyi jopa kiinni mitä se ei normaalisti tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.

Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja grrr:
Eli kolme viimeistä kertaa mennyt tavalla tai toisella jotenkin pieleen...

Ensin sattui niin, että kun patonkini tuli valmiiksi niin minulle kerrotaan, että kassakone temppuilee. Edelläni oli asiakas, jonka kohdalla se oli jotenkin seonnut tämän asiakkaan pankkikortista. Jouduin odottamaan jotain 10min ennen kuin sain maksettua patonkini eli byebye lämmin patonki. Edellä olevalle asiakkaalle annettiin pahoitteluna alennusta omasta patongistaan, mutta minulle ei.

Sitten seuraavalla kerralla tympeä myyjä ja kun pyysin kevytmajoneesiä niin puristeli tuubista majoneesin loput ja kun sieltä ei enää tullut mitään niin se siitä majoneesista, ei ottanut uutta tuubia. Salaattiakin laittoi varmaan vain puolet normaalimäärästä. Minua vitutti jo kun katselin tämän myyjän työskentelyä.

Ja nyt kolmas kerta. Menin subiin 21:10 ja siellä oli ihmisiä sisällä syömässä. Ilmotin minkä patongin otan ja kun myyjä halkaisi sen niin sanoi, että "ai niin sammutin jo ton koneen niin en voi enää paahtaa tätä". Minä sitten kysyin, että ai meneekö tämä jo kiinni niin selitti, että viime vuoden puolella joskus olivat vielä kymmeneen asti, mutta eivät enää. Totesin sitten, että no kai minä sitten otan sen paahtamattomana, jos kerran ei paahtaminen enää onnistu. Sitten lisukkeiden kohdalla kävi ilmi, että sipulia ei enää saa, oli loppunut joskus puoli tuntia sitten jo. Tämän myyjä kertoi vasta, kun kysyin eli ei olisi muuten sanonut mitään.

Nyt jotenkin nyppii kun kolme perättäistä kertaa on ollut tälläistä. Hinnat ovat kuitenkin aina ne samat eli niistä ei tingitä, vaikka täytteistä tingitäänkin.

mä laittaisin palautetta paikan ravintolapäällikölle. kyllähän se niin on että asiakaspalvelu on asiakaspalvelua loppuun asti. itse olen ravintola alalla töissä ja jos jokin raaka-aine sattuu kesken päivän loppumaan, niin aina on jokin vaihtoehto tilalle. toki löytyy niitäkin asiakkaita jotka eivät ymmärrä että jos jokin tuote on tilapäisesti loppu niin vaikea meidän on sitä lisää taikoa.
 

Yhteistyössä