Tekisi mieli viedä viikon ikäinen vauva pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlimaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etkö sä voi siksi pariksi tunniksi pyytää vaikka äitiäs kattomaan vauvaa ja kävästä siellä miehes kanssa? Tuut sitte kotiis yksin tai yhdessä. Onko sut pyydetty mukaan?

No enpä sinuna menis jos en edes porukkaa tuntis. Tiedätkö edes onko kutsu avec? Miehes on heihin aika vasta tutustunut, tiedätkö sä itse mitään ko. porukasta? Mitä tarkoittaa "aika alkoholittomat" pikkujoulut?

Eihän sitä tiedä koskaan etukäteen, mut mä olin ainakin viikko synnytyksen jälkeen vielä ei-juhlakunnossa, jälkivuoto oli runsasta, takapuolessa varmaan nyrkin kokoiset peräpukamat ja tikkejä ihan h-vetisti. Lisäksi vauva valvoi niin paljon, että meistä ei kumpaakaan olis voinut vähempää kiinnostaa jotkut kissanristiäiset, pääasia että jaksoi valvoa seuraavaan nukahtamiseen saakka.

Tietty tilanne voi olla teillä ihan toinen, mutta kuten moni on tässäkin ketjussa jo sanonut, niitä ihania taudinaiheuttajia on joka paikka täynnä, mun mielestä yksiviikkoisen lapsen paikka ei ole missään väentungoksessa niitä ehdoin tahdoin hankkimassa.

Jos menet, niin ota tarkasti selvää, onko vauvan läsnäolo suotavaa. Erittäin monet ihmiset eivät voi sietää ajatusta minkään ikäisen lapsen läsnäolosta aikuisten pippaloissa.