Tekis mieli suuttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirviö

Vieras
Tuleeko kelleen muulle koskaan tunnetta että tekis mieli "tehdä kärpäsestä härkänen" ja suuttua esim. miehelle ihan tyhmästä asiasta ?
Minä viimesilläni raskaana ja äsken ajattelin että nipottaisko miehelle vaikka siitä että on taas ostanu kissoille pussissa olevaa herkkuruokaa vaikka itse aina painotan että ostetaan tölkissä kun on halvempaa.
:D :D

No tuo ei kyllä ainakaan ole suuttumisen aihe, päinvastoin! Suuhan se on kissallakin. En ymmärrä miksi lemmikeille pitäisi aina ostaa kaikkein halvinta ja samalla usein myös huonointa. Meillä ei kissoille osteta koskaan purkkiruokaa, eikä ne kyllä sitä söisikään, ei sen puoleen.

Kyllä sun nyt kannattaa keksiä joku muu syy suuttua, jos kerran kiukutella haluat :)

Niin ja vielä vastaus kysymykseen: mulle ei tule sellasta tunnetta, että tekis mieli tehdä kärpäsestä härkänen. Mä räsähdän vain jos siihen aihetta on ja se on sitten siinä. Minuutin päästä voin puhua jo ihan muita asioita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hirviö:
Tuleeko kelleen muulle koskaan tunnetta että tekis mieli "tehdä kärpäsestä härkänen" ja suuttua esim. miehelle ihan tyhmästä asiasta ?
Minä viimesilläni raskaana ja äsken ajattelin että nipottaisko miehelle vaikka siitä että on taas ostanu kissoille pussissa olevaa herkkuruokaa vaikka itse aina painotan että ostetaan tölkissä kun on halvempaa.
:D :D

Tulee tollasia tunteita :D ja varsinkin aina raskausaikana tuli. Jos en mitään keksinyt niin jonkun mustasukkaisuusdraaman vuosien takaa, pakko se on edes muutaman kerran vuodessa saada tapella! Kun se meillä on niin harvinaista :D

No siis pointtihan tässä olikin että tekisi mieli raivota esim. tuollaisesta syystä mutta koska se ei ole syy niin en tietenkään siitä raivoa.
Eli siis en ole nipottanut enkä edes maininnut miehelleni tuosta, ei kuulu meillä tapoihin.
Kysyinkin vaan että tuleeko teille koskaan tunnetta että tekisi mieli saada joku syy vähän kiehahtaa ja kun sitä ei ole niin voisi huomauttaa jopa pienestä asiasta :D
Eli en raivoa miehelle pienistä asioista vaikka raskaana olenkin. Tapellaan muutenkin kerran pari vuodessa.
Onpa vaikea selittää mitä tällä hain takaa, no mutta , kuitenkin.

Ja tuohon kissanruoka juttuun että meillä kissat saa iltaisin herkkuruokaa ja minusta on turha ostaa esim. kitekattia pussissa kun saman kitekatin saa halvemmalla tölkissä. En tarkoittanut että olisi kaikista halvin merkki pitänyt ostaa vaan että saman ruoan saa halvemmalla tölkissä ;)

Kehitän usein riidan siitä kun mies ensimmäisenä kotiin tullessaan syöksyy koiran kanssa vöyhöttämään. Ja pitävät kumpikin kovaa ääntä hyppiessään eteisen kattoon asti ja me lasten kanssa saadaan odotella että piski on paijattu :kieh: Ärsyttävää myös se että mies se ostelee koiralle tyyriitä herkkupusseja, jotka piski sekuntissa hotkii poskiinsa ja niin kiirreellä että tuskin maistaa edes mitä saa!!

Yhteistyössä