Kun tuo oma Opeliksi meni lunnaiksi, niin tekisi mieli tilalle ostaa Mersu
Ongelmana vaan, että tarvittais kyllä 7-hengen auto, ja tuollasessa farmarissa ne viimiset 2 paikkaa on takaluukussa. Ei oikeen kehtais mummua laittaa takakonttiin.... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Mersut on kyllä nättejä statusautoja, mutta niissä tahtoo olla paljon vikoja. lompsan on syytäkin olla tavallista paksumpi, että pystyy kaikki kulut kattamaan, mitä hieno mese tullessaan tuo. =)
Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph ei taida ihan tietää mistä puhuu.
Jos haluat laadukkaan ja kestävän auton, osta ehdottomasti MB. Meidän perheessä on kokeiltu jenkkejä, mitsubishiä, volkkaria ja mersua. Ainoastaan mersut ovat kestäneet ajossa, aina on kotiin päästy.
Mersultahan löytyy tila-autoista esim. Viano tai Vito.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph ei taida ihan tietää mistä puhuu.
Jos haluat laadukkaan ja kestävän auton, osta ehdottomasti MB. Meidän perheessä on kokeiltu jenkkejä, mitsubishiä, volkkaria ja mersua. Ainoastaan mersut ovat kestäneet ajossa, aina on kotiin päästy.
Aika pieni skaala noita kokeiltuja autoja teillä.![]()
Kyllä mersut nyt vaan on aika huonoja. Kaikista surkein malli on tuo Vito, jota tässäkin ketjussa jo ehdettiin suitsuttaa.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph ei taida ihan tietää mistä puhuu.
Aika pieni skaala noita kokeiltuja autoja teillä.![]()
Kyllä mersut nyt vaan on aika huonoja. Kaikista surkein malli on tuo Vito, jota tässäkin ketjussa jo ehdettiin suitsuttaa.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hehhehe:Ja mä en taas usko pätkän vertaa, että sinulla on oikeasti tietoa tai kokemusta mersusta tai mistään muustakaan merkistä niin paljon, että kannattaisi avata suu asiasta.
Olet ehkä mieheltäsi tai naapurin pirjon mieheltä ohimennen keskustelussa kuullut jotain. Perustele edes, eihän tuossa ole mitään järkeä, kun vain jankutat tuota "vaan ovat huonoja", etkä pysty erittelemään, mikä niissä on huonoa ja miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja hehhehe:Ja mä en taas usko pätkän vertaa, että sinulla on oikeasti tietoa tai kokemusta mersusta tai mistään muustakaan merkistä niin paljon, että kannattaisi avata suu asiasta.
Olet ehkä mieheltäsi tai naapurin pirjon mieheltä ohimennen keskustelussa kuullut jotain. Perustele edes, eihän tuossa ole mitään järkeä, kun vain jankutat tuota "vaan ovat huonoja", etkä pysty erittelemään, mikä niissä on huonoa ja miksi.
On mulla sen verran kokemusta, että ollaan todettu, ettei enää koskaan meseä meille.
On jättänyt välille ja pomppinut ziljoona kertaa katsastuksessa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
Henkilöautoista on kokemusta vanhoista marsuista ja ihan kivoja pelejä ne oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
Ite oon tuolla nettiautossa kuolannu yhtä 2000vm E-koppasta turbodieseliäOlis kuule telkkari ja dvd:kin
Sais mies aina ajaa ja mä vaan vahtaisin toosaa. Siinä kuulemma näkyy telkkarikin, jos ajaa tarpeeks lujaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph: luulenpahan vaan että tällä ajokortin iällä suhteessa kokeiluihin taitaa olla ihan kiitettävästi kokemusta verrattuna moniin muihin ihmisiin.
Janoschin tarinatuokio: itsellä oli e-farkku, pelasi kyllä kuin unelma- enkä muuten olisi pois antanutkaan mutta tarvittiin myös lisää tilaa ja oli pakko vaihtaa autoon jossa enemmän penkkejä.
Vitossakin riippuu aika pitkälti vuosimallista tuo "paskuus".
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
Ite oon tuolla nettiautossa kuolannu yhtä 2000vm E-koppasta turbodieseliäOlis kuule telkkari ja dvd:kin
Sais mies aina ajaa ja mä vaan vahtaisin toosaa. Siinä kuulemma näkyy telkkarikin, jos ajaa tarpeeks lujaa
![]()
Olis ainakin jotain tekemistä kun odottaa työntöapuja![]()
Ja sit kannattaa huomioida verouudistus - ton ikäsen dieselvero on aikas kiitettävä uuden laskutavan mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
![]()
Ja sit kannattaa huomioida verouudistus - ton ikäsen dieselvero on aikas kiitettävä uuden laskutavan mukaan.
Tää on hei mua mietityttänyt! Mistäs mä pääsisin kattomaan sitä veron suuruutta? Siis miten se uudistuksen jälkeen menee? Eikös naftan hintaa kuitenki ollu suunnitteilla laskea?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
Osta R-sarjan mese. Sen saa myös 7-paikkaisena.Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph: luulenpahan vaan että tällä ajokortin iällä suhteessa kokeiluihin taitaa olla ihan kiitettävästi kokemusta verrattuna moniin muihin ihmisiin.
Janoschin tarinatuokio: itsellä oli e-farkku, pelasi kyllä kuin unelma- enkä muuten olisi pois antanutkaan mutta tarvittiin myös lisää tilaa ja oli pakko vaihtaa autoon jossa enemmän penkkejä.
Joo onhan se niin, että niissä ekoissa vuosimalleissa niitä vikoja ennemmän on. Mutta tosiaan en ees haluais Vitoa, oon kyllä joskus koeajanut sellasta, mutta pakettiautot, pienetkään, ei oo mun makuun sen jälkeen ku Astrolla aikani ajelin :saint:
E-koppa tosiaan ois ainoo Mese, mitä tässä ajattelen, pienempää ei missään nimessä, ja pitää olla kyllä rekattu 7:lle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta R-sarjan mese. Sen saa myös 7-paikkaisena.Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja MB- the Best or Nothing:hmph: luulenpahan vaan että tällä ajokortin iällä suhteessa kokeiluihin taitaa olla ihan kiitettävästi kokemusta verrattuna moniin muihin ihmisiin.
Joo onhan se niin, että niissä ekoissa vuosimalleissa niitä vikoja ennemmän on. Mutta tosiaan en ees haluais Vitoa, oon kyllä joskus koeajanut sellasta, mutta pakettiautot, pienetkään, ei oo mun makuun sen jälkeen ku Astrolla aikani ajelin :saint:
E-koppa tosiaan ois ainoo Mese, mitä tässä ajattelen, pienempää ei missään nimessä, ja pitää olla kyllä rekattu 7:lle
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meillä oli Vito, ihan kiva peli kunhan tiellä ei ollut lunta 3 cm enempää - se istu muuten heti paikalleen.
![]()
Tää on hei mua mietityttänyt! Mistäs mä pääsisin kattomaan sitä veron suuruutta? Siis miten se uudistuksen jälkeen menee? Eikös naftan hintaa kuitenki ollu suunnitteilla laskea?
Aken eli trafin sivuilla pitäis olla taulukot ja ei naftan hinta ei laske vaan nousee |O