"juu"
juu mammat vääntävät penskaa toisensa perään just sen takia, että eipä tarvii duuniin mennä. Ei haluta tehä töitä niin väännetään lapsia niin on syy olla kotona
Minä en tunne yhtään suurperheen äitiä, joka olisi ollut kotiäitinä.
Suuri perhe on taloudellisesti niin vaativa elämäntapavalinta, että todella harva onnistuu sen toteuttamaan vain yhden ihmisen palkalla.
Toki varmaan sellaisiakin arjen supersankareita on... mutta lie aika vähän.
Täällä kerran kyseltiin köyhiä palstalaisia ja sinä ilmoittauduit...Koska nautin elämästä lasten kanssa ja suurperheessä.
Koska tiedän että meillä olisi niin henkiset kuin taloudellisetkin resurssit tarjota lapselle hyvä alku elämäänsä.
Koska tiedän että lapsella olisi hyvät oltavat ja hän saisi paljon rakkautta ja hoivaa vaikka meille vanhemmille tapahtuisikin jotain.
Kysymykset osoitettu ap:lle?Kuinka tollasessa pysyy paikat kunnossa? pitääkö tehdä lantiopohjalihasliikkeitä? hienoa muuten, jos jaksaa. mä olen ihan kade, mulla kaksi ja en taida kolmatta uskaltaa, kun pelkäsin kahta edellistäkin. ensimmäistä käynnistettiin viikko ja toinen oli sektio, jossa oli myös dramatiikkaa. Oletko väsynyt? Kuinka tollasessa porukassa riittää aikaa kaikille lapsille?
Jos on neljä pikkulasta kannattaa joko puolisoiden vuorotella hoidossa tai palkata kotiin hoitaja/luoda ystävien kanssa hoitorinki.No aivan sama, kaikille joilla paljon lapsia...kuinkas noi hoitomaksut muuten..olen aina miettinyt, että eikö siinä pidä olla aika hyvä palkka, että on järkee viedä hoitoon esim. neljä lasta?