Tekis mieli kokeilla nettipokeria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos voitollista peliä haluaa pelata niin sitä ei ehkä tosta vaan kannata alkaa pelaamaan. Tutustu ensin pokerikirjoihin ja todennäköisyyksiin. Tottakai sä voit onnellakin pelata, mut silloin sä olet loppupeleissä häviävä pelaaja. Ja eihän missään voi velaks pelata, ei ne pokerisaitit sulle rahaa lainaa. Tietysti pankista saatava velka on eri asia, mut se on jo typeryyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
kyllä mä pokeria osaa pelata ei siinä mitään mutta oon suht arka kaikkien nettipelien kanssa varsinki ku siihen liittyy oikea raha...

Sit kannattaa pelata vaan tosi pienillä panoksilla koska jos arkailee liikaa niin lopulta kassa kuivuu. Ja joka saitilta löytyy myös freerolleja eli ilmaisturnauksia, niistä voi voittaa rahaa vaikkei ne mitään maksakaan. Esim. pokerihuone on ihan ok paikka.

Mä olen pelannut Poker Starsilla. Sinne ladataan tietty määrä rahaa, jolla sitten voi pelata. Aluksi voi harjoitella käyttämällä leikkirahaa. Erilaisia pelimuotoja on paljon, kuten käteispelit, 9 hengen sittarit, turnaukset ja löytyy myös esim. texam hold'emiä tai omaha hold'emiä. Ja itse ainakin pelaan voitollista peliä, vaikkakin voitot ovat niin pieniä, ettei niistä paljoakaan iloa ole. Kannattaa rekisteröityä ja tutustua!

Tarttee muistaa, että yhtä voittajaa varten tarvitaan tuhat häviäjää. Jollei ole todella hyvä pelaaja, pääsee rahoistaan eroon. Senteillä pelaaminen aloitetaan, mutta nälkä kasvaa syödessä...

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
mä olen pelannut paf:lla, harvemmin pokeria, mutta niitä hedelmäpelejä! Kannattaa vaan tosiaan olla varovainen, se raha katoaa yllättävän nopeasti.

mä oon kuullu tästä. jos uskaltais tähän pistää pään sisälle :D

Yhteistyössä