Tekevälle löytyy töitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työttömyyden autuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työttömyyden autuus

Vieras
Ei muuten löydy. Alkaa jo epätoivo iskemään koska olen ollut ilman työtä ja palkkaa yli puoli vuotta. En pääse siivoojaksi (ylikoulutettu), kaupan kassalle (ei ole paikkoja) ja oman alan paikkoja ei tässä kaupungissa ole. Olen koulutukseltani kauppatieteiden yo.
Eihän tässä hätää olisi jos edes työttömyyskorvaus juoksisi, mutta kun ei edes sitä koska mulla on yritys joka työllistää nippa nappa yhden henkilön, itse en sieltä senttiäkään saa. Kymmeniä hakemuksia olen taas laittanut ja olen valmis muuttamaankin pois tältä paikkakunnalta, mutta mistään ei mitää kuulu. Ärsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
mikä yritys sulla on?miks et työskentele yrityksessäsi yksin että saisit palkkaa?myy se yritys niin saat tuloja jos ei hommat kiinnosta.

Yritys on kiinteistöhuoltoon erikoistunut ja en todellakaan osaa niitä hommia itse. Yritys työllistää yhden lähisukulaiseni joten en ole niin julma että häneltä työn veisin :( Eikä yrityksen myymisestä saa penniäkään jos yritys ei ole tuottava...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä yritys sulla on?miks et työskentele yrityksessäsi yksin että saisit palkkaa?myy se yritys niin saat tuloja jos ei hommat kiinnosta.

Yritys on kiinteistöhuoltoon erikoistunut ja en todellakaan osaa niitä hommia itse. Yritys työllistää yhden lähisukulaiseni joten en ole niin julma että häneltä työn veisin :( Eikä yrityksen myymisestä saa penniäkään jos yritys ei ole tuottava...

Öh, myy se yritys tälle sukulaiselle vitosella?

Alkuperäinen kirjoittaja :

Öh, myy se yritys tälle sukulaiselle vitosella?

Ei ole ihan niin helppoa...ei jaksa selittää mutta ei se onnistu niin. Täytyy vaan toivoa että töitä löytyy pikaisesti jostakin..

Ei ole ihan niin helppoa...ei jaksa selittää mutta ei se onnistu niin. Täytyy vaan toivoa että töitä löytyy pikaisesti jostakin..

No jos ei saa tuollaista järjestymään, niin ihmettelen suuresti, että voit edes olla kauppatieteiden yo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :

No jos ei saa tuollaista järjestymään, niin ihmettelen suuresti, että voit edes olla kauppatieteiden yo :whistle:

Ihmisillä on joskus aika hankalia taustoja eli ei yrityskaupat mene ihan niin että myydään kelle tahansa vastaantulevalle. Kiitos kunnioituksesta :/

Yhteistyössä