Tekemisen puute, liikaa aikaa

Miul on nykyää hirveesti enemmin aikaa vuorokaudessa kuin ennen! Enkä enää tiijä mitä sillä kaikella ajalla tekisin, etekii silloin kun oon yksin kotona.
Tuo ylimääräinen aika tuli siitä että tupakointi loppui ihan kokonaan (hyvä minä).

Yks päivä vaa ihmettelin et mite kello ei kule eteepäi, on vast noi vähä ja kaikki sen päivän hommat tehty, mite oon kaiken tehny niin paljo nopeemmi jne.
Sit tajusin et kun ei käy partsilla niin siitähän se johtui että kävi nopeemmin!.

Nykyää siivoon enempi (vaikka oon just siivonnu), leivon enempi (noh muksut tykkää kun on enempi kaikkea tuoretta leipää, pullaa... ;) ), neulon enempi... Sillon kun oon muksujen kanssa niin sitä lisäaikaa ei silleen huomaa, mut yksin ollessa iskee välil levottomuus että mitähän sitä nyt tekis :whistle:

Mitä tekis yksin ollessa?
 
"vieras"
Väsää kortteja, muksujen mennessä kaverisynttäreille, niitä ainakin tarvitsee. Neulot enemmän, palstailuun saa aikaa uppoaaan paljon, täyttelet nettikilpailuihin tietojasi, jumppaat.
 
näi o
mä huomasin tuon saman kun lopetin röökaamisen, myös töissä kiire loppui. Mulla ei kyllä tullu ajankäytön ongelmaa, kun on niin lahjakas pelkässä olemisessa. Annan ajatuksille aikaa tulla.
 
Pitäiskö kokeilla tota pelkkää olemista :whistle:

Sillo ku oon yksin, ei mee teatterissa mitään leffaa, niitä kyl menisin kattoon!
Tarttee perehtyä kirjahyllyyn, vieläkö sieltä löytyis lukemattomia kirjoja.

Mut nyt, tahtoo ulos ja pitäs saaha tuo jälkikasvu houkuteltua mukaan, ei se mitää vaik siel on -20.
Sit pääsis katos ruuanlaittoon kun tullaan sisälle ja taas on tekemistä vähäks aikaa!

tasottuukoha tää joskus viel? Siis ettei kokoaja tartteis tehä mitään?
 

Yhteistyössä