Tekeeks teidän miehet tällästä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Voi venäjä, että mua välillä ärsyttää toi ukko kun se "keksii" mulle tekemistä tänne kotiin. Ja sit se sanoo aina et.."tiiäksä mitä sä voisit tehä pojan kans" :kieh: ja vaihtoehtoja on lehtien vieminen lehtiroskikseen, vintin/kellarin siivoominen, yleensä siivominen tms |O

Ja mua ärsyttää siinä se että muahan ei kukaan komentele :whistle: :kieh: :laugh:

sama juttu täällä..ja että mua ottaa päähän.. |O :headwall: :headwall: heti ku alkaa toi "tiiätkö mitä voisit tehä..." niin en kuuntele sitä enää... :kieh: :kieh:

Joo, mies levitti 3 isoo säkillistä kenkiä ulkovaraston lattialle, etsiessään kenkiään ja jätti ne sitten leväälleen sinne, ettei ovesta enää sisään varastoon pääse.
Yks päivä tässä sano, että mun pitää siivota sen sotkut :headwall: Ihan tosissaan vielä :kieh:
Siellä ne kengät odottaa edelleen siivoamista ja minähän en aijo ukon sotkuja siivota ,sen verran tylysti tuli tuo siivous "pyyntö" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
onneks ei!Miehelläkin on varmaan sen verran itsesuojeluvaistoo ettei tommosia tyhmyyksiä ala laukoon :whistle:
kuis muuten, saitko testiin vahvistusta??

No kun neuvolaan soittelin niin meinas et kyllä se on plussa vaikka haalee onkin :D 19.3 eka aika :)

Yhteistyössä