Tekeekö kortisoni muille sen, että unen tarve vähenee?

Itse olen nyt kuurilla ja 40 mg viikko ja sitten lasketaan pikkuhiljaa annosta. Ihan elkeästi en tarvitse unta kuin puolet siitä mitä normaalisti, eikä edes väsytä! Kämppäkin on siivottu kunnolla ja illalla vielä puhtia tehdä vaikka mitä. Normaalisti aina veto pois siihen aikaan illasta.
Kuuluukohan tämän kortisonin sivuvaikutuksiin?
 
hqtube
You look really uncomfortable Craig just take you cock out and Sara has something to look at" he took no time in getting his cock out which was so stiff it sprang straight up <a href=" http://xaeroz.vidilife.com ">hq tube</a>
 
hemuli
Kortisoni laukaisee helposti vaikkapa manian jos siihen on taipumusta ja saattaapa psykoosiinkin kortisonissa mennä vähän nuo maaniselta sun oireet kuulostaa tai ainaki hypomaaniselta.
 
Kyllä mä ainakin oli tosi virkeenä 3vk,kun oli kortisoonikuuri.Mul 30mg päivässä.Keskittymiskyky oli kadoksissa sen verta ettei kirjaa voinnu lukea,koko kämppä siivottuna ja yöunet 4 tuntiset.Vain kahtena päivänä tuon 3 vkn aikana nukuin 6 tuntiset unet.Muuten oli ihana olo,paitti että nilkat turposi mahtavaksi ja muutaman päivän oksetti alkuun tosi paljon.(mutta ruokavaliota seuraten sai närästyksen yms pois )
 

Yhteistyössä