Tekeekö kenenkään mies kotihommia ilman

• Viestiketjun aloittaja pams
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä. Kotityöt on yhteisiä.
Aikanaan jouduin kyllä monesti jankuttamaan, että hänen pitää itse huomata, mitä voisi tehdä/mitä on tekemättä. Olen sanonut, että en halua olla nalkuttava vaimo, joka joutuu huomauttamaan koko ajan asioista. Oppi on mennyt perille. :)

vieras
Meillä tyhjentää ja täyttää tiskikonetta, tyhjentää pyykinpesukonetta ja laittaa myös päälle, mut ite mieluummin lajittelen pyykin sinne. Imuroi, pesee lattioita, ravistelee mattoja ja joskus laittaa ruokaa. Eikä häntä noihin hommiin tartte käskeä ja komennella. Noitten lisäks tietty pesee autot, pätkii ja pilkkoo puut, ajaa ruohon jne. Itse teen myös noita kaikkia, ei meillä eritellä naisten ja miesten töitä, miks pitäs niin tehdä ?

Ei tee koskaan näitä ns.sisähommia,enkä kyllä ole pyytänytkään.Hän tekee ulkona hommat ja huoltaa autot yms.En edes kehtaisi häntä pyytää tekemään vielä kotihommiakin kun on päivät töissä ja tuo yrittäjän arki ei ole aina ns.7-15...Nyt kun olen kotiäitinä,teen hommat mukisematta.Sitten kun töihin lähden niin varmasti muuttuu asiat.

Mulla ei oo miestä etten voi vastata tuohon kysymykseen :D Mut mun isä tekee niillä kaikki hommat, leipoo, tekee ruokaa, siivoaa, pesee pyykkiä yms yms. mummo kerran sanoki mulle etten tule koskaan saamaan samanlaista miestä itelleni ku isäni on.. :snotty:

Yhteistyössä