Tekeekö nuilla lasten ompelukoneilla mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on tyttö tosi innoissaan käsitöistä , ompelusta erityisesti. Ajattelin, että tuolla lasten ompelukoneella saisi tehdä itsekseen aina kun haluaa ompelujuttujaan.oikealla koneella, oli se sitten kuinka vanha tahansa, tarvii aina mulla olla vieressä katsomassa.

[QUOTE="aloittaja";25077559]meillä on tyttö tosi innoissaan käsitöistä , ompelusta erityisesti. Ajattelin, että tuolla lasten ompelukoneella saisi tehdä itsekseen aina kun haluaa ompelujuttujaan.oikealla koneella, oli se sitten kuinka vanha tahansa, tarvii aina mulla olla vieressä katsomassa.[/QUOTE]

ja ei tosiaankaan kyse ole siitä etteikö meillä kotona olisi tarvittavia koneita ja laitteita. mutta se on tympeää, kun tyttä voi ommella ym käyttää koneita vain silloin kun minä olen vieressä katsomassa. mutta ei ehkä ole hyvä ajatus tuo lasten ompelukone, jos sillä ei mitään tee.

En tiedä nykyajan lasten ompelukoneista, mutta oma muoviaparaattini (jonka sain n. 20v. sitten) on vieläkin ehjä, joskin ymmärrettävistä syistä myös hiukan vähemmällä käytöllä.;) Kyllä sillä ainakin kaksinkertaista ommeltua sai, sillä tein sen kanssa paljonkin nukenvaatteita. Kone on vanhempieni varastoissa, joten minkäänlaisia speksejä en koneestani osaa antaa, mutta sellainen muovinen valko-keltainen se oli. Ommellessa paloi maailman ihanin punainen valo. :)

Uusimmat

Yhteistyössä