V
vieras
Vieras
Meillä poika 7v kiukustuessaan huutaa: " mä kerron että sä lyöt mua, mä kerron koulussa". Siis vaikka häntä ei lyödä, ei anneta tukkapöllyä , tai muutenkaan satuteta. Jos esim käsken hänet yläkertaan miettimään kiukkutteluansa huutaa, "äiti äiti älä lyö!!" Hitto, kiva jos joskus joku kuulee, kun ikkuna auki vaikka. Kauhistuttaa jos jotkut sossuntädit kohta ovella kun toinen tollasta huutaa. Ollaan kyllä pojan kanssa juteltu asiasta ja sanoo vain että sanoo noin kun on suuttunut ja pyytää anteeksi.
Nyt myös pikkusisko 5v alkanut tekemään samaa.
Nyt myös pikkusisko 5v alkanut tekemään samaa.