tekeekö kukaan näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heip

Vieras
kun tämä kello alkaa jo näytää vaikka kuinka paljon niin kirjautuu ulos ja jatkaa palstailua vieraana? Mä teen usein kun ei ilkeä kauheen myöhään omalla nikillä palstailla..jotenkin kuvittelen et just kaikki seuraa et oon jääny palstaan koukkuun... ja ehkä aavistuksen olenkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Sun täytyy oppia olemaan ajattelematta mitä muut ajattelee :hug:

hyvin sanottu!! täytyy pitää mielessä...ihan niinkun muissakin asioissa.. usein tulee ajateltua, voiko näin nyt tehdä et mitä muutkin siitä ajattelee..

Miten Dr Phil sen sanoo? Jos tietäisit miten vähän muut sua ajattelee niin hämmästyisit, siis just kun on puhetta tällasista et, mitä muut musta ajattelee... no ei ne ajattele mitään, ne ajattelee itseään.

eeeeiiiii!!!!!! etkai??? sammutan äkkiä koneen ja pyyhin sivuhistoriat niin kukaan ei voi todistaa :) hah

oikeesti...pitäsköhän tän jälkeen palstailla vaan reilusti nikillä...

Minä olen harmaa kun monesti olen saanut täällä mitäs nyt osiossa paskaa niskaan. Parempi ku ei tarvi omalla niccillä saada haukkuja jos sattuu jossain imetysasiassa tai vastaavassa olemaan erimieltä.

Tuolla kellolla ei ole väliä. Enkä kyllä koskaan jaksais seurata muiden riippuvuuksia.

jepjep. aina kun tälle puolelle tulen, kirjaudun ulos. sen verran paljon kirjoitan toiseen osioon henk.kohtaisuuksia, että parempi täällä sanoa mielipiteensä harmaana. tuntuu jotenkin "turvallisemmalta" näin.