Tekeekö kaikki joka päivä ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hepsukka:
Joo en tee ihan joka päivä.
Eilen tein ison kattilan kalakeittoa.
Jota itse söin yhdesti ja muuta tänään itse,makkaraa ja munakasta. :p
Miehelle pitää terveellistä ruokaa olla,itse syön vähä mitä sattuu välillä.

Näin meilläkin. Mä voisin elää vaikka pelkällä leivällä, mutta tytölle ja ukolle on joka päivä ruokaa tarjolla!

:heart:

Joo,mutta teen aina suuren kasan ruokaa ,jota syödään sitten seuraavanakin päivänä, eli taitaakin mennä joka toinen päivä. Mutta viikonloppuna sitten edellisen jäännökset päivällä ja illempaa sitten uutta.

Pääsääntöisesti jompikumpi meistä tekee ainakin yhden ruoan päivässä.

Seuraavana päivänä voimme sitten syödä lounaaksi eilisen tähteitä tai toissapäiväisiäkin.

Tänään en laittanut lapsille, syötin eilisiä ja kävimme hampuriaisella.
Töistä palaavalle laitoin pastaa pussista.

Yleensä meillä on lounalla ja päivällisellä eri ruokaa, mutta juuri tässä taannoin lapset söivät kolme päivää perätysten spagettia. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis tarkoitan, että väännättekö eri ruuan joka päivä? Tuli mieleeni tuosta viikon ruokalista -aloituksesta...

Itse teen niin, että ruokaa kerralla isompi satsi ja sitä sitten syödään muutama päivä. Ei tosiaan jaksa töiden + kotitöiden ohella vielä ruokaa laittaa joka päivä!!

harvoin teen yhdeksi päiväksi,yleensä kahdeksi ja jos soppaa teen niin syödään siitä kolmee päivää.
Mutta esim tänään kipastiin hakemaan valmis ruokaa tytön kaa kun innostuttiin olee ulkona reilu 3 tuntia kun oli niin lämmin päivä.

Yhteistyössä