Tekeekö joku haastatteluja työkseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Puhelimen kautta.mulle tarjottiin työtä siihen ja mietin että mitä tekisi.
saakohan siinä palkan sen mukaan montako haastattelua saa tehtyä vai onko joku kk palkka`

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
silloin kun itse tein, oli palkka tehtyjen haastattelujen mukaan...

eli jos et saanut yhtään haastattelua tehty et saanut yhtään palkkaa?
ei kuulosta kannattavalta.

moni tuttu tehnyt opiskelujen ohessa, saanut lisäansioita, et siinä mielessä kannattavaa...

ja itselläni oli se tilanne, et lähdin eka kertaa töihin vauvan syntymän jälkeen... kävin 3 kertaa viikossa 5 tuntia tekemässä haastatteluja ja olin samalla sovitellulla päivärahalla...

mut kokopäiväisenä en alkasi tehdä...

itekki oisin tässä kh tuelta lähössä töihin,pitäs olla kuiteski suht kannattavaa että kannattas.eli jäädä enenmmän kuussa käteen ku kh tuki.

silläkin oli merkitystä, et tekikö haastatteluja yrityksiin vai yksityisille... yritykset oli ainakin siihen aikaan kun itse tein, helpompia... ja kyllä siinä huomattavasti paremmin tienas kun oli palkka + päiväraha kun se, että olisin jäänyt kotihoidon tuelle....

Mäkin olen tehnyt, ja nimenomaan palkkaa sai noiden tehtyjen haastattelujen mukaan. Lupailivat keskiansioksi 7-8e/h, jopa 10e. Mä olin vain vähän aikaa, joten en varmasti osannut systeemiä kunnolla, mutta eipä keskituntipalkaksi tullut kuin 5e/tunti.. Enkä edes taukoja pitänyt lainkaan.

No mun kokemuksen mukaan aika paljon turhia soittoja saa tehdä kyllä..Olisiko ollut ehkä max. yksi viidestä, joka suostui..jos sitäkään.

toi on ihan normaalia puhelintyössä... teet sitten myyntiä tai haastatteluja, niin valintoja joutuu tekemään paljon... itseni olen elättänyt jo monta vuotta puhelintyöllä, noilla haastatteluilla aloitin ja siirryin siitä myyntipuolelle... vaikka olisi kuinka tunnettu tuote, niin silti ei voi olettaa et joka puhelulla pärähtää kauppa....

Yhteistyössä