T
tiiku83
Vieras
mulla oli veroprosentti 12-13 ja 7,5h/pvä ja palkka noin 7,5e ja 300e noin tuli veronpalautusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ResuMehiläinen: Onkohan mahdollista sanoa, että miettii hetken, vai onko työ otettava heti vastaan?
Kyllästynyt: Millä veroprosentilla teet töitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ResuMehiläinen: Onkohan mahdollista sanoa, että miettii hetken, vai onko työ otettava heti vastaan?
13 prossaa on mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Kyllähän sitä voi kysyä että saako hetken miettiä. Jos minä olisin sun tilanteessa, en ottaisi tuota työtä heti vastaan ainakaan jos ei ole pakonomainen tilanne.
Voithan sä tietty kokeilla, ja lopettaa sitte jos tuntuu siltä.
oletko soitellut eri siivousfirmoihin ja katsonut työkkärin sivuilta onko muita siivoojan paikkoja vapaana?
Ainakin jos teet vain ja ainoastaan rappuja, se voi alkaa tosissaan tympiä. Jos on pari rappua silloin tällöin, sitä vielä kestää, mutta kokopäiväinen rappujen siivous veti ainakin minut NIIIIN rikki ja hajalle ja kyllästymiseen että en ihan heti alkais uudestaan. Ne pari kuukautta riitti ja siinäkin oli liikaa vaikka ei ollu ku 4/h per päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ResuMehiläinen: Onkohan mahdollista sanoa, että miettii hetken, vai onko työ otettava heti vastaan?
13 prossaa on mulla.
kiitos.Mulla olisi 8 h päivät ja 7.30 ?/h. Kuinkahan monta rappua tuohon määrään mahtuu? Niitä on ainakin kahdessa kaupunginosassa. Miten on taukojen laita? Onko puolen tunnin ruokkis? Vai?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Ihmetyttää tuo ruokatauottomuus?
Pakko kait 8 h päivään on sisältyä ruokatauko?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Kyllähän sitä voi kysyä että saako hetken miettiä. Jos minä olisin sun tilanteessa, en ottaisi tuota työtä heti vastaan ainakaan jos ei ole pakonomainen tilanne.
Voithan sä tietty kokeilla, ja lopettaa sitte jos tuntuu siltä.
oletko soitellut eri siivousfirmoihin ja katsonut työkkärin sivuilta onko muita siivoojan paikkoja vapaana?
Ainakin jos teet vain ja ainoastaan rappuja, se voi alkaa tosissaan tympiä. Jos on pari rappua silloin tällöin, sitä vielä kestää, mutta kokopäiväinen rappujen siivous veti ainakin minut NIIIIN rikki ja hajalle ja kyllästymiseen että en ihan heti alkais uudestaan. Ne pari kuukautta riitti ja siinäkin oli liikaa vaikka ei ollu ku 4/h per päivä.
Onhan se varmasti tylsää. tuolla se tehtäisiin parin kanssa. En tullut kysyneeksi vielä, että onko molemmat samassa rapussa yhtäaikaa ja sitten vaihdetaan seuraavaan vai tekeekö molemmat omaa rappua ja yhdessä siirrytään seuraavaan taloon. En tiedä mikä käytäntö yleensä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Ihmetyttää tuo ruokatauottomuus?
Ruokatauko on omaa aikaa.
Rappuja voi olla 7,5h päivässä 25-30, saunoja 10-13, lisäksi varastot, pyykkituvat, kuivaushuoneet, kylmiöt. Kerhohuoneitakin olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Ihmetyttää tuo ruokatauottomuus?
Rappuja voi olla 7,5h päivässä 25-30, saunoja 10-13, lisäksi varastot, pyykkituvat, kuivaushuoneet, kylmiöt. Kerhohuoneitakin olla.
Saunat siivotaan siis yleensä eripäivänä kuin raput.
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Ihmetyttää tuo ruokatauottomuus?
Saunat siivotaan siis yleensä eripäivänä kuin raput.
Joo, ja niiden siivoaminenhan se herkkua onkinVälillä on alkanu jo epäilyttää miten viitsii mennäkään taloyhtiön saunaan, kun tietää miten kiireessä ne joutuu tekemään ja tietää miten vähäinen voi olla siivoojan motivaatio
![]()