Tekee pahaa veljeni puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Murheitani vain tänne murisen, tai oikeastaan veljeni. On 38 eikä vielä löytänyt sitä oikeaa tai lapsia saanut. Monta vuotta oli yhdessä itseään hieman vanhemman kanssa joka ei enää voinut saada lapsia ja tämän loputtua sai kokea ikävää valehtelua. Nyt kun olisi vihdoinkin löytänyt jonkun "mukavan" niin tämä on muuttamassa sittenkin takas aikaisemmalle kotipaikkakunnalle. Pahaa tekee kuunnella äänen takaa kuuluvaa surua ja pienessä hiprakassa toteamusta et taas tää meni näin. Veljeni pitää lapsista, itselläni on yksi jonka seurasta on iloinen vaikkei niin taitava lapsen kanssa olekaan, mutta en ollut kyllä itsekään ennen omaa.

Tiedän tunteen, minuakin välillä harmittaa kun kaksoseni ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa. :/
Veljeni on erittäin jämpti mies, laittaa ruokaa, siivoaa, tekee työnsä tunnollisesti ja rakastaa lapsia(on esikoisemme kummi). Joku nainen voittaisi kunnon potin, jos vain jaksaisi tutustua kunnolla häneen. =)

Enoni löysi vasta nyt itselleen elämänsä naisen. On 58v ja jäi eläkkeelle ja siitä se elämä vasta alkoi. Löysi itselleen ihanan naisen, jonka kanssa reissaa ympäri suomea ja eurooppaa. Olen todella onnellinen. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni surin enoni yksinäisyyttä ja lapsettomuutta (koska on aina tykännyt lapsista ja olisi todellinen isähahmo) Lapsia nyt ei enää voi saada, mutta elämänsä naisen löysi ja olen todella onnellinen. Kerroin tämän siksi, että 38v on vaikka mitä mahdollisuuksia =)

Minäkin murehdin joskus tätini puolesta. Hän on jo 38 ja lapseton, koska sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Hän on todella lapsirakas ja hoitaa mielellään tuttaviensa lapsia. Nyt hän on viimein löytänyt miehen rinnalleen ja toivoisin niiin paljon lapsia/lapsen heille :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tiedän tunteen, minuakin välillä harmittaa kun kaksoseni ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa. :/
Veljeni on erittäin jämpti mies, laittaa ruokaa, siivoaa, tekee työnsä tunnollisesti ja rakastaa lapsia(on esikoisemme kummi). Joku nainen voittaisi kunnon potin, jos vain jaksaisi tutustua kunnolla häneen. =)

Saisko sun veljen puhelinnumeron? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja renttuihin kyllästynyt:

Nöyps, kaksonen ei usko sokkotreffeihin. B)

Alkuperäinen kirjoittaja renttuihin kyllästynyt:

Nöyps, kaksonen ei usko sokkotreffeihin. B)

No kerro mulle sitten missäpäin se liikkuu, jotta voin mennä saalistamaan? :D

Mulla olis tarjolla miehen best-man. :wave: :D

Oikeen hauska mies, kunnollinen, hyvässä kovapalkkaisessa työssä, pitää kirjoista ja elokuvista ja musiikista suuresti (keräilee siis).

Lapsista tykkää ja omaa sairaan hyvän huumorintajun.

Mut naista ei oo löytän.

Ulkonäöltään sellainen tavis-mies.

Tarjotkaa jotain. :D

Onneksi on veli, eikä sisko. Naisella meinaan tulisi jo kiire, jos ei 38 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sitä oikeaa, jonka kanssa lisääntyä :/ . Miehillä ei muuta olekaan kuin aikaa :D. Mun hyvä miespuolinen ystäväni on 41 v eikä kuulemma aio ainakaan muutamaan vuoteen vielä avioitua ja alkaa hommaamaan jälkikasvua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mulla olis tarjolla miehen best-man. :wave: :D

Oikeen hauska mies, kunnollinen, hyvässä kovapalkkaisessa työssä, pitää kirjoista ja elokuvista ja musiikista suuresti (keräilee siis).

Lapsista tykkää ja omaa sairaan hyvän huumorintajun.

Mut naista ei oo löytän.

Ulkonäöltään sellainen tavis-mies.

Tarjotkaa jotain. :D

Mä voisin vaihtaa lennossa. Ketuttaa meinaan tuo oma siippa just nyt sen verran paljon |O

Yhteistyössä