Tekarit nelikymppisenä???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 22:52 Johanna kirjoitti:
Olen kolmen pienen lapsen äiti. Hampaani oli kohtalaisen hyvät ennen odotuksia. Nyt kolmannen jälkeen, varsinkin, reikiä ilmaantuu kuin sieniä sateella. Onko kohtalotovereita?
Jep. Tokaa odottaessa oksensin lähes koko 10 kuukautta, sen seurauksena entinen nätti hammasrivini meni sen siliän tien. Reikiä ei ennen ollut ainuttakaan ja nyt niitä on enemmän kuin seepralla raitoja.
Neljännen jälkeen napsahti 1 hammas poikki ja toinen on hyvää vauhtia menossa :headwall: . Tätä vauhtia mä en ehdi edes 4kymppiseksi ennen tekareita, kun edes hammaslääkäri ei saa niitä kuriin eikä osaa syytä sanoa sen enempää. Hampaitani olen aina hoitanut!
 
mammammaa
Kokeilkaa aloevera -tahnaa kerran päivässä, fluoritahnalla päivän toinen pesu. Aloetahna tasapainottaa suun ph -arvoa oksentelun jäljiltä. (sillä voi pestä aina "pönttösession" jälkeenkin.)
 
Ei hätää, saanen tekarit ennenko olen 30.

Vaikkei koskaan ole ollut reijän reikää, niin kolautin neljä etuhammasta poispois kun kaadun pyörällä, laittoivat ne takasin mutta luultavasti ne joudutaan kohta silleen korvaamaan...

Mutta mikäs siinä, saa sitten nätin valkoset, suorat hienot hampaat :)
 

Yhteistyössä