Olen tilannut pari kertaa... paljon halvempaa kuin Suomessa, ei tule tullimaksuja koska ne tulee englannista, tällä hetkellä punnan kurssi taitaa olla noin 1.3 euroa eli hyvä kurssi, tietenkin voi tarkistaa forexin sivuilta. Postarit oli muistaakseni noin 8 euroa, en ole kyllä yhtään varma, paketti tulee kirjattuna. Postarit näkee kun valitsee maan ja laittaa hiukset ostoskoriin.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Oletko itse tilannu tuolta?Mitä oli postarit? tuleeko siihen muita kuluja esim. tullimaksuiAlkuperäinen kirjoittaja Zahira:Miks tilata kallista hiusta suomesta kun englannista saa paljon halvemmalla
http://www.hairtrade.com/
eikait ompelupidenneykseen tarkoitettua hiusta voi teipillä laittaa :/
20 puntaa on noin 26 euroa.....Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/21_33/products_id/33
Onko tuo niinku about 20e?? Riittääkö tuo koko päähän? Paljon postarit ja kauan kestää toimitus? minä kun en tuota enkkua oikein osaa. :ashamed:
Pituus 18" 25 sinettiä 8 £Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mua himottas nämä.Mut Enkku on mullakin mitätön eli voisko joku kertoa montako sinettiä tuohon nipuun kuuluu ja hinta?
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/31_40/products_id/147
No mie just mietin tota laatua.Muilla mielipiteitä kyseisistä hiuksista?Alkuperäinen kirjoittaja mee:nipussa on 25 sinettiä. ja kuten hinnasta voi päätellä, niin hairtraden hiusten laatu ei ole mikään kummoinen. itselläni on ollut muutaman kerran hairtraden sinetit.
Mun mielestä hiuslaatu oli ok. Sinettejä ei kuitenkaan kovin kauaa voi pitää jos haluaa että ne näyttää hyvältä, liimat oli mun mielestä myös hyvät. Ainut mikä oli huonoa oli se että ne oheni latvaan jonkun verran, eli sen takia kannattaa tilata se 22 tuumanen. Olen käyttänyt myös hairiumin remy hiusta, hius oli parempi laatuista alussa, mutta hairtraden hius pysyi parempana pidenmpään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mee:nipussa on 25 sinettiä. ja kuten hinnasta voi päätellä, niin hairtraden hiusten laatu ei ole mikään kummoinen. itselläni on ollut muutaman kerran hairtraden sinetit.
Kiitos tämän halusinkin tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:Mun mielestä hiuslaatu oli ok. Sinettejä ei kuitenkaan kovin kauaa voi pitää jos haluaa että ne näyttää hyvältä, liimat oli mun mielestä myös hyvät. Ainut mikä oli huonoa oli se että ne oheni latvaan jonkun verran, eli sen takia kannattaa tilata se 22 tuumanen. Olen käyttänyt myös hairiumin remy hiusta, hius oli parempi laatuista alussa, mutta hairtraden hius pysyi parempana pidenmpään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mee:nipussa on 25 sinettiä. ja kuten hinnasta voi päätellä, niin hairtraden hiusten laatu ei ole mikään kummoinen. itselläni on ollut muutaman kerran hairtraden sinetit.
En mä ainakaan kolmen viikon välein käynyt uusimassaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olethan Memmu tietoinen, että teipit pitää uusia noin 3 viikon välein?
mites onnistuAlkuperäinen kirjoittaja memmu89:mie ny värkkäsin nuo suorakuidut hiuksiin...
Ihan ok:t tuli. pitäs vielä vaan tasottaa mut kaveri tekee sen huomenna.Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:mites onnistuAlkuperäinen kirjoittaja memmu89:mie ny värkkäsin nuo suorakuidut hiuksiin...
No n. 3-5 viikkoa on suositusten mukainen väli. Oma tyvi alkaa kasvaessaan takkuuntua. Oma asia tietysti mihin kuntoon haluaa karvansa päästääAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä ainakaan kolmen viikon välein käynyt uusimassaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olethan Memmu tietoinen, että teipit pitää uusia noin 3 viikon välein?