Teippihiuspidennys?

Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:
Miks tilata kallista hiusta suomesta kun englannista saa paljon halvemmalla :eek:
:eek: http://www.hairtrade.com/

eikait ompelupidenneykseen tarkoitettua hiusta voi teipillä laittaa :/
Oletko itse tilannu tuolta?Mitä oli postarit? tuleeko siihen muita kuluja esim. tullimaksui
:p Olen tilannut pari kertaa... paljon halvempaa kuin Suomessa, ei tule tullimaksuja koska ne tulee englannista, tällä hetkellä punnan kurssi taitaa olla noin 1.3 euroa eli hyvä kurssi, tietenkin voi tarkistaa forexin sivuilta. Postarit oli muistaakseni noin 8 euroa, en ole kyllä yhtään varma, paketti tulee kirjattuna. Postarit näkee kun valitsee maan ja laittaa hiukset ostoskoriin.
Samoten tilaan aina hiushoitoaineetkin englannista :LOL: :LOL: www.lookfantastic.com

Kun tilaa hiuksia niin katsokaa se pituus, muistaakseni 18 tuumaa oli noin 45 tai 50 centtiä, mutta noilla hinnoilla suosittelen 20 tuuman hiusta koska se kuitenkin hiukan ohenee latvaan niin voi napsasta siitä vähän pois =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/21_33/products_id/33

Onko tuo niinku about 20e?? :eek: Riittääkö tuo koko päähän? Paljon postarit ja kauan kestää toimitus? :whistle: minä kun en tuota enkkua oikein osaa. :ashamed:
20 puntaa on noin 26 euroa.....
postarit on noin 8 euroa jos oikein muistan, mulle tuli hiukset kait kolmessa tai neljässä päivässä. :)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Mua himottas nämä.Mut Enkku on mullakin mitätön eli voisko joku kertoa montako sinettiä tuohon nipuun kuuluu ja hinta?
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/31_40/products_id/147
Pituus 18" 25 sinettiä 8 £
50 sinettiä 15.5 £
75 sinettiä 23 £
100 sinettiä 30 £
125 sinettiä 37 £
150 sinettiä 43,5 £
175 sinettiä 50 £
200 sinettiä 56 £

Pituus 22" 25 sinettiä 10 £
50 sinettiä 19,5 £
75 sinettiä 29 £
100 sinettiä 37 £
125 sinettiä 46 £
150 sinettiä 55 £
175 sinettiä 64 £
200 sinettiä 72 £
 
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
nipussa on 25 sinettiä. ja kuten hinnasta voi päätellä, niin hairtraden hiusten laatu ei ole mikään kummoinen. itselläni on ollut muutaman kerran hairtraden sinetit.
Mun mielestä hiuslaatu oli ok. Sinettejä ei kuitenkaan kovin kauaa voi pitää jos haluaa että ne näyttää hyvältä, liimat oli mun mielestä myös hyvät. Ainut mikä oli huonoa oli se että ne oheni latvaan jonkun verran, eli sen takia kannattaa tilata se 22 tuumanen. Olen käyttänyt myös hairiumin remy hiusta, hius oli parempi laatuista alussa, mutta hairtraden hius pysyi parempana pidenmpään :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
nipussa on 25 sinettiä. ja kuten hinnasta voi päätellä, niin hairtraden hiusten laatu ei ole mikään kummoinen. itselläni on ollut muutaman kerran hairtraden sinetit.
Mun mielestä hiuslaatu oli ok. Sinettejä ei kuitenkaan kovin kauaa voi pitää jos haluaa että ne näyttää hyvältä, liimat oli mun mielestä myös hyvät. Ainut mikä oli huonoa oli se että ne oheni latvaan jonkun verran, eli sen takia kannattaa tilata se 22 tuumanen. Olen käyttänyt myös hairiumin remy hiusta, hius oli parempi laatuista alussa, mutta hairtraden hius pysyi parempana pidenmpään :wave:
Kiitos tämän halusinkin tietää.
 
Mutta tosiaan hairtradillä on 125 sinettiä 46 puntaa eli noin 60 euroa, ja hius 55 centtistä, jos meinaa hairiumista tilata lyhyempää hiusta esim 45 centtistä ja 120 sinettiä niin se maksaa 228 euroa. Niin kyllä siinä ehkä miettii mistä tilais.

Suomessa nyt rahastetaan joka asiassa, saman huomaa kun tilaa hiustenhoitotuotteita.
Suomessa redkenin tehohoito maksaa 36 euroa ja englannissa se maksaa 21 euroa....
 
http://www.hairstore.fi/bbs/index.php?board=5.0
täältä muuten saa lisää tietoo hairtraden karvoista, kirjoittaa siihen haku kenttään hairtrade niin siellä tulee paljon juttuu ja kokemuksii noista....
 
Zirppi
Mulla on ollut teippipidennykset 2 vuotta. Käyn kerran kahdessa kuukaudessa laitattamassa ne uudestaan ja värjäyttämässä tyven. 2vuoden aikana olen ostanut 2 kertaa uudet hiukset. Alussa tukka oli aivan solmussa ja sekaisin jo parin viikon jälkeen, mutta kun opin itse huoltamaan tukkaa paremmin, se pysyykin päässä. Alussa investoin siis koko pään hiuksiin n. 300e ja sen jälkeen olen ostanut n. 100eurolla uutta, kun vanha on ollut liian huonokuntoista. Parturini on pidennysten ammattilainen henkeen ja vereen ja hänen opastuksellaan olenkin onnistunut tukkani kanssa näin hyvin.

Teippipidennyksiähän ilmeisesti suositellaan vain näytöksiin, mutta minun hiuslaadulle ainut pidennyskeino. Tottakai oma hius kärsii aikalailla, mutta olen ottanut tyylin omakseni, joten en ihan äkkiseltään ota pidennyksiä pois.

Rahaa menee n. 100-150e, joka toinen kuukausi ja lisäksi uudet materiaalit n. kerran vuodessa 100-200e. Joku voisi sanoa että kallista, mutta ajattelen sitä vain sijoituksena itseeni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Olethan Memmu tietoinen, että teipit pitää uusia noin 3 viikon välein?
En mä ainakaan kolmen viikon välein käynyt uusimassa :eek:
No n. 3-5 viikkoa on suositusten mukainen väli. Oma tyvi alkaa kasvaessaan takkuuntua. Oma asia tietysti mihin kuntoon haluaa karvansa päästää :D
 

Yhteistyössä