G
Gluteus maximus
Vieras
Meidän 2,5v tyttö sai taas kammottavat raivarit (olen siitä täällä puhunut useaan kertaan ) tällä kertaa hammasharjasta ja siitä että ei saanut puristaa hammastahnatuubia tyhjäksi. Meidän piti lähteä kampaalle eli olin varannut kummallekin lapselle ajat ja oltiin sinne lähdössä. raivosi tunnin ja sanoin koko ajan, että nyt lopeta huuto niin lähdetään. Ei sitten lopettanut, joten puin väkisin ja ei lopettanut ulkonakaan, joten sitten kyllästyin ja vein takaisin sisälle. Peruin kampaaja ajat ja vein sänkyynsä. Nukahti sinne raivottuaan. Nyt isompi lapsi, 4v poika, itkee sitä kun sisko pilaa aina kaiken ja hän ei päässyt parturiin. Selitin kyllä tilanteen ja tuntui ymmärtävän, mutta minulla on NIIN paha mieli tuon isomman lapsen kanssa. Hän on joutunut aina tsemppaamaan ja jaksamaan nuo voimakastahtoisen lapsen raivarit ja ne, että siskon takia joudutaan peruuttamaan yhteiset kivat jutu. Tätä on tapahtunut hyvin usein eli uimahalliin lähdöt, kauppareissut, parturireissut jne. Nyt alkoi tuntumaan, että teen aivan väärin! Kertokaa mitä tässä voi tehdä? En halua että 4v joutuu kärsimään.