Teinköhän ihan susiostoksen?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Löysin pojalle alesta Skilan vk-asun (takki ja housut, itse asiassa taitavat olla kevyttoppaa) kolmellakympillä. Väittävät, että on hengittävä, kosteuden- (4500 oli vesipilariarvo) ja tuulenpitävää.

Onko kokemuksia merkistä, menikö rahat (onneksi ei kyllä paljon) ihan kankkulan kaivoon?

Tai no, ei kyllä, ihan ookoo näköinen on, että kai takista ainakin "kauppakäyttöön" on.

Noh, ensinnäkin, merkkikö sen vaatteen hyvyyden ratkaisee. Jos puku on kivan näköinen, vaikuttaa riittävän laadukkaalta ja lappukin lupaa vesipilariarvoksi ok lukemia, niin miksi se ostos pitää muilla hyväksyttää.
Skila on ainakin mun nuoruudessa tehnyt laadukkaita lasketteluvaatteita, en tiedä kenellä ko. merkki on nykyään käytössä, mutta pitäisi sen merkinkin olla ihan ok.

Noh, ensinnäkin, merkkikö sen vaatteen hyvyyden ratkaisee. Jos puku on kivan näköinen, vaikuttaa riittävän laadukkaalta ja lappukin lupaa vesipilariarvoksi ok lukemia, niin miksi se ostos pitää muilla hyväksyttää.
Skila on ainakin mun nuoruudessa tehnyt laadukkaita lasketteluvaatteita, en tiedä kenellä ko. merkki on nykyään käytössä, mutta pitäisi sen merkinkin olla ihan ok.

No kunhan kyselin, kun itsellä ei ole minkään valtakunnan kokemusta kyseisestä merkistä. Nimittäin jos olisin saanut kolmekymmentä viestiä, että täysin paska merkki, ei kestä käytössä, niin ottaisin ja veisin puvun takaisin kauppaan, kun palautusoikeus kerran on. Ei kyse ole mistään hiton hyväksynnästä.

Yhteistyössä