Teinkö oikein? Ei siltä tunnu nyt...

• Viestiketjun aloittaja koko
  • Ensimmäinen viesti
koko
Olin jo pitkään tapaillut erästä miestä. Tai tapailu on ehkä väärä sana. Sovittiin että se on hauskanpitoa. Hauskaa meillä olikin. Nähtiin kerran-pari kuussa, harrastettiin seksiä, käytiin syömässä, katseltiin leffoja. Semmoista mukavaa yhdessäoloa.
Oltiin muutenkin yhteydessä, juteltiin netissä yms.
Mut oltiin juteltu konesti asiasta, et se on ihan vaan hauskanpitoa. Ollaan vaan kavereita kuitenkin.

Mä ihastuin heti alussa tähän miehen. Jossain vaiheessa sen hänelle tunnustinkin, mutta sanoin että jatketaan silti, mä pystyn kyllä tähän hauskanpitoon. tunteista huolimatta. Kuitenkin mun oli jatkuvasti pahamieli, ikävä tätä miestä. haluisin niin paljon enemmän, mutta tiesin että en voi saada. Joten tyydyin tähän hauskanpitoon.
Mies sanoi, että hän kyllä pitää minusta paljon, mutta ei halua seurustella. Mutta ei halua myöskään satuttaa mua.

Noh. Muutama päivä sitten olin miehen luona yötä. Aamulla taas vaan itketti ja tuntui niin pahalta. Sanoin miehelle että en pysty tähän enää. En voi nähdä häntä enää. Sovittiin siis, että ollaan oikeasti enää kavereita. Seksi jää pois. Enää vaan kavereita.
Ja musta tuntuu nyt niin helvetin pahalta. Tuntuu, että oli virhe lopettaa tää "hauskanpito"... Nyt en saa miehestä edes sitä vähää minkä aikaisemmin sain.

Vaan olisiko tuota "hauskanpitoa" ollut enää järkeä jatkaa?

Koko
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei olisi ollut järkeä jatkaa koska se selvästi "rikkoi" sinua.
Näin tää mieskin sanoo asian olevan. Että pidemmän päälle on helpompi että lopetettiin nyt.
Musta tuntuu nyt vaan niin pahalta. Tiedän että tää menee ohi, pääsem hänestä yli. Tiesinhän mä aina, et tästä ei ikinä mitään oikeasti tule.
Tällä hetkellä unohtaminen tuntuu vaan niin mahdottomalta.

Koko
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
No ei olisi järkeä jatkaa ittensä satuttamista.toisaalta pystytkö olemaan pelkkä kaveri?!Kai sulla on kavereita muitakin,ettei ole tämän varassa.
En tiedä miten pelkkänä kaverina olo onnistuu. Luulisin sen onnistuvan, mutta aika näyttää..
Onhan mull atoki muitakin kavereita. Mutta tullaan kuitenkin niin hyvin toimeen ja pidetään toisistamme, olisi sääli menettää tää ihminen kokonaan.

Koko
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
teit oikein. kyllä se siitä ajan kanssa. se pettymys tulisi kuitenkin jossain vaiheessa. mitä sitten jos hauskanpidon aikana mies löytäis jonkun?
Niinpä. Se tuntuisi todella pahalta. Toki se ajatus on nytkin sietämätön.

Koko
Tällä hetkellä on vaan niin huono fiilis. Koko ajan paha mieli. Oliko juttua sitten järkevä lopettaa. Nyt on ikävä ja ajatus että ollaan vaan kavereita tuntuu ihan maailmanlopulta.
Itkettää koko ajan.
Tiedän et aika auttaa. Mut nyt ei siltä tunnu. Ei sit yhtään.

sipe
Alkuperäinen kirjoittaja Koko:
Tällä hetkellä on vaan niin huono fiilis. Koko ajan paha mieli. Oliko juttua sitten järkevä lopettaa. Nyt on ikävä ja ajatus että ollaan vaan kavereita tuntuu ihan maailmanlopulta.
Itkettää koko ajan.
Toi olo menee ohi sitten kun löydät uuden miehen. Kyllä karisee vanhat nuijat pois mielestä!!!

Koko
Alkuperäinen kirjoittaja sipe:
Itkettää koko ajan.
Toi olo menee ohi sitten kun löydät uuden miehen. Kyllä karisee vanhat nuijat pois mielestä!!!
Ei tässä mikään nuija ole kyseessä. Aivan mahtava mies!

Koko
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tässä taas todiste siitä, että miesten ja naisten väliset suhteet ovat yliarvostettuja. Helpommalla pääsee kun on yksin eikä vaivaa päätänsä vastakkaisella sukupuolella.
Mulle vaan niin pahuksen vaikeeta:)

tepa
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tässä taas todiste siitä, että miesten ja naisten väliset suhteet ovat yliarvostettuja. Helpommalla pääsee kun on yksin eikä vaivaa päätänsä vastakkaisella sukupuolella.
Mulle vaan niin pahuksen vaikeeta:)
Niin kyllä, mutta ajattele jos se jatkuisi vielä vuosia ja sitten loppuisi vaikka kun mies löytää sen jonka kanssa haluaa vakavan suhteen. Tuntuisi vielä pahemmalta silloin. Usein seksisuhde alkaa tympiä toista tai jompaa kumpaa muutaman kuukauden tai vuoden kuluessa.

Yhteistyössä