Teinkö mä oikein vain olinko lapsellinen?

  • Viestiketjun aloittaja juuuuu
  • Ensimmäinen viesti
juuuuu
Mun mies... Me emme KOSKAAN tee mitään erilaista. Käymme perheenä kerran vuodessa ulkomailla ja thats it. Kaupungille hän ei lähde koskaan.."mitä sielä".. jos on jotakin ostettavaa ja ehdotan kahvilla käyntiä niin ei. "kotonakin on kahvia" ja sitten tulee puolen tunnin luento siitä, mitä maksaa kahvi kaupungilla ja montako kuppia sillä keittää kotona.
Elokuviin? Eheii. Kotona voi katsoa leffoja. Puolen tunnin luento seuraa taasen. Eikä leffaa kannata vuokrata, koska telkustakin tulee. Jos ei tv:n leffat kiinnosta niin sitten ei katsota.
Kaiken pitää olla niin helkkarin järkiperusteltua, etten voi edes mennä mieheni kainaloon ilman järkevää syytä.
Syömään ulos? Olemme olleet kerran syömässä 12v ennen kuin esikoinen syntyi. Mitäs sitä ravintolaan syömään, kun jääkaapissa on ruokaa.
Plaaplaaaplaa

Nyt lapset ovat poissa kotoa ja ehdotin mennäänkö syömään johonkin. Minä tarjoan. Mies naurahti vaan.. "no ei mennä" "Jääkaapissa on ruokaa" Sielä on se jauheliha mikä pitää paistaa, koska siinä menee huomenna päiväys"..

Mä nakkasin miestä sillä jauhelihapaketilla ja sanoin "pidä **TTU jauhelihas" ja lähdin YKSIN amarilloon syömään.

Ja kyllä, olen puhunut asiasta mieheni kanssa lukemattomia kertoja. Rahasta ei ole kiinni.
Nyt mies mököttää..miten mä voin kohdella sitä näin.
 
Jeeeee
Tekosi oli lapsellinen joo mutta OIKEUTETUSTI! :) Tästä edes ilmoitat jotta meet syömään/ kaffille/leffaan tai vuokraat mitä itse tykkäät. Mies voi osallistua tai jäädä kotiin mököttään. yksi elämä, oma valinta :)
 
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"tama"
Oikein teit.
Elämässä pitää olla välillä vähän vaihtelua.
Me käydään kahvilla ja ulkona syömässä vähän liikaakin. Mutta toisaalta oppiipahan lapsetkin toimimaan eri tilanteissa.
 
Se, että lähdin yksin on ihan jees.
Toisaalta sitä en todellakaan hyväksy että nakkasit miestä jauhelihapaketilla... Olisiko se mielestäsi oikein/lapsellista, jos miehes rupeis nakkomaan sua esineillä, koska et tee, kuten hän haluaa?
 
"vieras"
Meillä mies on vähän samaan tyyliin, pääsen minä matkoille ja syömään ja elokuviinkin ilman sitä, olkoon kotona kun kerran haluaa olla. Ainut että kun tulee mukaan, niin sitten ei suostu sinne syömään vaikkapa nyt lähikaupunkireissulla ja muksut taas tykkäävät että käydään siellä hampparilla, no me mennään sitten perästä uusi reissu...
 
Se, että lähdin yksin on ihan jees.
Toisaalta sitä en todellakaan hyväksy että nakkasit miestä jauhelihapaketilla... Olisiko se mielestäsi oikein/lapsellista, jos miehes rupeis nakkomaan sua esineillä, koska et tee, kuten hän haluaa?
Asettaudupa ap:n asemaan: jos moinen jurpo-kyllikki SINUN kotonasi taklaisi aina kaiken vähänkään romanttisen, niin eikö sinulla missään tilanteessa keittäisi yli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25384025:
Asettaudupa ap:n asemaan: jos moinen jurpo-kyllikki SINUN kotonasi taklaisi aina kaiken vähänkään romanttisen, niin eikö sinulla missään tilanteessa keittäisi yli?
Ymmärrän, että ap:ta raivostuttaa, raivostuttaisi minuakin...
Mutta väkivaltaa en hyväksy... Minua ei omassa kodissani heitellä riidan yhteydessä millään, enkä minä heittele miestäni millään..
 
Nojohan osu ja uppos..
Kirjoitus oli kuin olisin kirjoittanut exästäni :D

Tähän sanon,että osa syynä eroon oli juurikin se että lähdin itse ulos tyttöjen kanssa enkä jäänyt enään kotiin nyhjäämään..
Niin siitä alkoi lopunalku...
 
Ei tarvi heitellä, suuttua saa. Mutta nuo on ehkä osa semmoisia juttuja, joista naiset nauttii miehet ehkä ei... Hyvin ymmärrän miestäsi, jos romantiikkaa vieroksuu. Mun entinen miesystävä kirjotteli mulle rakkaudentunnustusviestejä, lappusia, vihjeitä, toi kukkia, kokkasi, hemmotteli, yllätti, sytytteli kynttilöitä ja minä tunsin oloni vaikeaksi ja inhosin sitä siirappia, nyt on onneksi epäromanttineb mies. :heart:

Ootko kysyny mitä miehes haluais tehdä yhdessä (muuta kuin sitä... :D), vai onko tosiaan niin ettei voi mitään tehdä?
 
"mie"
sun mies on kuten mun mies, en kuitenkaan olis heittäny häntä millään vaan olisi ja köynki monia kertoja itsekseni ja lasteni kanssa elokuvissa, ulkona syömässä, vuokrataan elokuvia yms kotiin välittämättä miehen mielipiteistä. mä jos olisi heiuttäöny miestäni jollai hän olis saman tien pakannu tavaransa ja jättäny mut, eli teko oli lapsellinen ja väärin
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25384025:
Asettaudupa ap:n asemaan: jos moinen jurpo-kyllikki SINUN kotonasi taklaisi aina kaiken vähänkään romanttisen, niin eikö sinulla missään tilanteessa keittäisi yli?
Mitäs jos mies olisi heittänyt ap:tä jauhelihapaketilla?
 
Saraldo
Mä olisin jättänyt jauhelihaparan rauhaan, mutta muuten teit ihan oikein. Näytit miehelle, että sä et halua olla samanlainen kotona nyhjäävä, vaan haluat joskus tehdä jotain erilaista ja kivaa. Jos et olis tällaista irtiottoa tehnyt, mies olisi voinut ajatella, että et säkään tosissas muuta halua, kunhan vaan puhut. Go girl!!
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25384213:
No mitä sitten? Lillukanvarret tuntuvat nyt kiinnostavan enemmän kuin itse asia.
Sinä tööt-rakas siihen jauhelihapakettiin tartuit. Waahtera sanoi että ihan oikein muuten mutta jauhelihapaketin heitto olisi jäänyt väliin. Sinä siihen kärkkäästi kommentoit että mitäs jos sinun kotonasi... diipa daapa.... Eli siitä sai käsityksen että SINÄ puolustelit paljon sitä paketin heittoa. Mutta jos näin ei ole niin hyvä. Eiköhän me kaikki kuitenkin olla samaa mieltä siitä että hyvä että ap läksi yksin syömään.
 
"mie"
Meilläkään ei mies ole erityisen kiinnostunut lähtemään kotoa paljon mihinkään, mutta käymme silti n. kerran kuussa kaupungilla yhdessä koko perhe ja samalla käymme ravintolassa syömässä. Ulkomaille lähden varmaan seuraavan kerran tytön kanssa, viimeksi kävin ystävieni kanssa. Minusta tuo jauhelihapaketin heitto oli ihan ok, sillä se ehkä hiukan valaisi miehellesi enemmän, että sinua tosiaan harmittaa, kun toinen ei yli kymmeneen vuoteen suostu edes ravintolassa käymään.
 

Yhteistyössä