Teinkö väärin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttunut

Vieras
Teinkö väärin kun suutuin miehelleni siitä kun hänen ex antaa lapsilleen vanhoja tavaroitaan, kenkiä, kelloja, puoliks tehtyjä käsitöitä jne. En vaan haluais niitä katella. Olen mustasukkainen, myönnän. Mut niin on myös mieheni entisestäni.

Taidat olla oikein satujen paha äitipuoli? Kyllä äiti saa omille lapsilleen tavaroita antaa, katso peiliin ja tarkkaan, jos tuollaisesta suutut.
On lapsien varmaan mahtava elää tuollaisessa ilmapiirissä.

Siis miehen lapset ja mun lapset asuvat meidän kans. Ja asutaan mieheni ja hänen exän entises talos.Ok, olen siis typerästi tehnyt. Entäs kun mieheni suuttu kun mun lapsi sai isältään kyniä missä luki exäni nimi. Et hänen muksut saavat tuoda vaikka exän vanhat rintsikat meidän kotiin ja mun muksut eivät saa tuoda edes mitään uutta joka muistuttaa mun exästä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:08 suuttunut kirjoitti:
Siis miehen lapset ja mun lapset asuvat meidän kans. Ja asutaan mieheni ja hänen exän entises talos.Ok, olen siis typerästi tehnyt. Entäs kun mieheni suuttu kun mun lapsi sai isältään kyniä missä luki exäni nimi. Et hänen muksut saavat tuoda vaikka exän vanhat rintsikat meidän kotiin ja mun muksut eivät saa tuoda edes mitään uutta joka muistuttaa mun exästä.
Oiskohan syytä ottaa lapset kainaloon ja etsiä oma koti, noin mustasukkainen suhde ei voi toimia :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:08 suuttunut kirjoitti:

Oiskohan teillä kummallakin peiliin kattomisen paikka :whistle:

Yhteistyössä