Teinitytöille pitäisi terveystiedon tunnilla näyttää kuvia keski-ikäisten miesten kropista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D. Trump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

D. Trump

Tunnettu jäsen
11.11.2016
1 228
476
83
58
Ei nyt alastonkuvia, mut semmoisia tiikerimaha-vyölaukku-siksbäkki-kuvia.
Sit kertoa että se lerssikään ei ole välttämättä semmonen pojojoinnnngg-aina jäykkä enää, mutta hei, sen jälkeenkin on elämää!

Voisi olla järkyttynyt hiljaisuus tunnilla. "Hei, tuo elämää kokenut näyttää ihan mun faijalta!"

Poikkeuksiakin on miehissä joilla on kimmoisa kudostyyppi ja joille ei jää raapimisarpia.

Emmä tiä.

Kai se ois fiksuinta opettaa että kauneus on katoavaista ja se mikä on pään sisällä on se minkä pitää merkata kun aletaan seurustella.

Ja se, että ulkonäöllä ei tehdä orgasmia sit kun ollaan päästy niistä hups, multa tuli jo-vahinkoroiskahduksista.

• Tykkää
Reactions: D. Trump
:ROFLMAO: Ihana.

Ja veltossa peniksessä on oma juttunsa. Se on kiihottavaa kun se kovettuu naisen suussa. Ei niin että se on kova jo valmiiksi. Penis suuhun ja säännöksi että pois saa ottaa vasta kun sanotaan.

Mielikuva jäi pyörimään päässäni. Pahus.

Turvonnut kikkelsson. Jyskyttävät suonet paisuvat esille. Suolainen tippa maistuu päässä. Liikutan kieltä. Laitan säkit kämmenen sisään. Valot sammuvat.

Ihan samoin teinipojille vois näyttää ikääntymisen luonnolliset vaikutukset.

Ja molemmille sukupuolille vois kertoa sen, että jos ny suhteen alkumetreillä voi mennä vaikka viikko jolloin punkasta ei poistuta kuin vessaan ja syömään, mutta että se tilanne tasaantuu äkkiä.
Ja että viikossa/kuukaudessa/vuodessa on perhanasti tunteja jolloin pitäis tulla toimeen ihan muuten vaan, eikä naiminen ole ratkaisu ihan jokaiseen ongelmaan. Yrittää toki kannattaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei nyt alastonkuvia, mut semmoisia tiikerimaha-vyölaukku-siksbäkki-kuvia.
Sit kertoa että se lerssikään ei ole välttämättä semmonen pojojoinnnngg-aina jäykkä enää, mutta hei, sen jälkeenkin on elämää!

Voisi olla järkyttynyt hiljaisuus tunnilla. "Hei, tuo elämää kokenut näyttää ihan mun faijalta!"

Poikkeuksiakin on miehissä joilla on kimmoisa kudostyyppi ja joille ei jää raapimisarpia.
olen samaa mieltä :D

Yhteistyössä