A
Ahdistunut äiti
Vieras
Meiän 14-v. tyttö on käyttäytynyt vähän oudosti viime aikoina ja olen epäillyt et kaikki ei ole ok. Päätin vilkaista sitten päiväkirjaa ja olen nyt niin järkyttynyt, että en olisi osannut ikimaailmassa kuvitella ihanasta tytöstäni tälläistä :-((. Joo ja tiedän että tein väärin lukiessani, saarnat voi jättää väliin!
On siis juonut, lähinnä päiväkännejä, koska on tiukat kotiintuloajat, eli aloitetaan juomaan aamupäivällä ja lopetetetaan muutamaa tuntia ennen kotiin tuloa esim. sunnuntai hyvä päivä tähän.
On ottanut suihin ja harrastanut käteenvetoa poikien kanssa, useamman jopa samalle päivää :-((((. Pussaillut yms. Pojat käyttää tosissaan hyväksi myös rahallisesti..
Sille on tullut ehotuksia yheltä pojalta ryhmäpanoista yms...
Ircissä on sille keskustellut joku 40v. narkkijätkä.
Nyt mietin et mitä teen? Luottamus menee jos kerron et olen lukenut päiväkirjaa, toisaalta ei taida pahemmin luottamusta enää olla..
Tuntuu et pakko tuohon on puuttua!!
On siis juonut, lähinnä päiväkännejä, koska on tiukat kotiintuloajat, eli aloitetaan juomaan aamupäivällä ja lopetetetaan muutamaa tuntia ennen kotiin tuloa esim. sunnuntai hyvä päivä tähän.
On ottanut suihin ja harrastanut käteenvetoa poikien kanssa, useamman jopa samalle päivää :-((((. Pussaillut yms. Pojat käyttää tosissaan hyväksi myös rahallisesti..
Sille on tullut ehotuksia yheltä pojalta ryhmäpanoista yms...
Ircissä on sille keskustellut joku 40v. narkkijätkä.
Nyt mietin et mitä teen? Luottamus menee jos kerron et olen lukenut päiväkirjaa, toisaalta ei taida pahemmin luottamusta enää olla..
Tuntuu et pakko tuohon on puuttua!!