Teinihommaa, mutta nyt itse olen tässä.... Onko tämä mies kiinnostunut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teinimeininkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teinimeininkiä

Vieras
Vietetään aika paljon aikaa yhdessä, viikottain. Sanottaisiko että tällä hetkellä olemme friends with benefits. Mutta, minulla on enemmänkin tunteita häntä kohtaan. Olen kautta rantain tuonut niitä ilmi tälle miehelle. Hän menee aika vaikeeksi. Mutta kuitenkin itse tietyissä tilanteissa sanoo kuinka ihana olen, olen kuulemma hauska, ihana, hän viihtyy seurassani jne. Joskus kun olen hänen luonaan ja olen lähdössä, pyytää että älä mene, jää tänne. Mutta siinä se. Tosiaan, kerran pikkuisen humalassa menin sanomaan että "voisin ihastua sinuun tosi kovasti", meni hän ihan puihin eikä osannut vastata mitään. Kuitenkin hän kehuu mua, katsoo silmiin tavalla joka saa mut sekaisin, koskee..... Argh....

Hänen käytös ja puheet on ihan ristiriidassa.... Se ei koskaan ota puheeksi mitään tunteita, on kertonut ettei suutele ketä tahansa (me suudellaan ja paljon ja on sanonut että minua on ihana suudella kun se menee kuulemma kuin itsestään, ei tarvitse miettiä mitä seuraavaksi ??)... Ja kosketukset on sellaisia kokeilevia, vaikea selittää.... Mutta kun olemme sängyssä, on hän todella määrätietoinen ja itsevarma.

Tajusin itse että olen korviani myöden ihastunut ja tämä raastaa. Toisaalta aivan ihanaa, mutta ota nyt selvää tuon tunteista.

En minä näe tuon miehen käytöksessä mitään ristiriitaa. Sinä olet hänelle selkeästi fuck buddy ja siinä kaikki. Jos se ei riitä sinulle, niin se on sitten voi voi.

Hänen käytöksensä sopii ihan hyvin tuohon fuckbuddy-kuvioon. Oot ihana ja hauska fuckbuddy. Jos kerran oot tunteista miehelle kertonu ja hän menee vaikees, loogisin selitys on se, että häntä ahdistaa että menet ihastumaan ja pilaat toimivan kuvion.

Itse kallistun tähän friends with benefits hommaan myös. Mutta se käytös on vaan joskus niin epäselvää. Joskus se ei edes halua seksiä, se tahtoo vaan olla lähekkäin. Pyytää pidä häntä tai että saako hän pitää minua. Kun herään hänen luotaan, tulee suukottamaan, pitelee hyvänä, keitellään kahvia. Siis me todellakin tehdään muutakin kun vaan harrastetaan seksiä. Puhutaan lähes kaikesta, olemme toisillemme ns uskotut, se kertoo minulle asioita joita ei muille kerro ja sama toisinpäin.

Kai tää vaan on syvää ystävyyttää johon sisältyy seksiäkin....

[QUOTE="aapee";26276808]Itse kallistun tähän friends with benefits hommaan myös. Mutta se käytös on vaan joskus niin epäselvää. Joskus se ei edes halua seksiä, se tahtoo vaan olla lähekkäin. Pyytää pidä häntä tai että saako hän pitää minua. Kun herään hänen luotaan, tulee suukottamaan, pitelee hyvänä, keitellään kahvia. Siis me todellakin tehdään muutakin kun vaan harrastetaan seksiä. Puhutaan lähes kaikesta, olemme toisillemme ns uskotut, se kertoo minulle asioita joita ei muille kerro ja sama toisinpäin.

Kai tää vaan on syvää ystävyyttää johon sisältyy seksiäkin....[/QUOTE]

Mutta kyllähän ihminen kaipaa myös läheisyyttä ilman seksiä, vaikkei mitään suhdetta haluaisikaan. :)

Eli unohdan tunteeni ja nautin vaan hänen seurastaan ja seksistä kuten tähänkin saakka. :) Harmi. Olisi nimittäin kyllä hieno mies ihan noin niinkuin parisuhteeseenkin.

Yhteistyössä