Onko tämä mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulassa

Vieras
Näemme työpaikalla muutamia kertoja päivässä ja aina katseet kohtaavat.. Itse en katsele silmiin juurikaan muita ihmisiä mutta tätä tyyppiä tulee sattuneesta syystä tuijoteltua.. <3 Aina kun tilaisuus niin juttelemme jotain pientä "turhaa". Tätä ollut muutama kuukausi, mietin vaan kun mies ei tee mitään enempää jos on kiinnostunut ja varmaan huomaa että minäkin olen. Tosin saattaa olla syynä se että minulla on sormus. En teidä mitä pitäisi tehdä, hän on kuin elämäni mies..

No... en tietysti tunne ihmistä, etkä ilmeisesti yhtään sinäkään, mutta en nyt tolla perusteella lähtis olettamaan että toinen on kiinnostunut. Mä en itse ainakaan voisi pelkän turhan juttelemisen ja tuijottelun perusteella edes päätellä, että kyseessä on elämäni mies. Ja miksi sulla sormus on. :o Oletko sä kihloissa tai naimisissa?

testailee viehätysvoimaansa. Kyllä mä myönnän joskus "hulluina vuosinani" ihan vain kokeilleeni lähteekö joku "mukaan" vaikkei todellista kiinnostusta ollutkaan. Taisin yrittää parantaa itsetuntoani... No onneksi ei enää tarvitse...

Ei ole varsinaisesti työkaveri, olemme eri firmoissa töissä mutta samassa rakennuksessa. Ja jotenkin vaan niitä katseita on liikaa, ja liian pitkiä.. Ja hän on ainoa firmastaan jonka kanssa näin ollaan tutustuttu tai jutellaan ja minä ainoa omasta firmastani. En tiedä, ehkä vaan toiveajattelua. Tuntui vaan heti kun häneen yhtään tutustuin että kolahti ja lujaa. Joo olen naimisissa mutta suhde vetelee viimeisiään.

Yhteistyössä