Teinien seksikokeilut, palstan kaksinaismoralismi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmiess

Vieras
Selittäkääs mulle palstamammat yksi homma,

suuri osa teistä harrasti seksiä 15-17v vuotiaana ja varmasti myönnätte, että tyttärenne ovat siinä iässä siitä kiinnostuneita. Eli varmasti nussivat, kysymys vaan kenen kanssa.

suuri osa teistä on sitä mieltä, että on/oli ihanaa kun mies oli vanhempi, kokeneempi ja seksi oli siten parempaa.

Miksi siis ettei TOIVO, että tyttärenne harrastaisi seksiä vanhemman miehen kanssa? Ettekö halua nuorellenne hyvää? Enkä tarkoita 15v, vaan 16-20v ikäisiä jotka ovat ihan seksi-iässä jo lainkin mukaan. Enkä puhu itsestäni vaan asioista ;)

Eli miksi ihmeessä ette ajattele, että olisi kaiken parasta jos ja kun teininne harrastaa seksiä, niin sitten vanhemman kunnon panomiehen kanssa eikä minkään heti laukeavan teinin kanssa! Eihän siinä ole mitään järkeä jos toivotte nuorellenne huonoa seksiä?

Kunnon panomies kuulosta kusipäiseltä, kullillaan ajattelevalla, naisia hyväkseen käyttävältä mieheltä joka panee kaikkia mikä liikkuu eikä sellaaseen kannata sekaantua minkää ikääsen naisen, kaikkein vähiten nuoren naisen alun joka vasta tutustuu seksiin. Kunnon panomies ei kuulosta mieheltä joka panostaa naisen huomiointiin ja nautintoon.

Siinähän vedät jotaki naurettavia päätelmiä musta mun vastauksen perusteella, ihan sama mulle. En kuitenkaa oo sitä mieltä etteikö 16-vuotiaan kumppani voisi olla jonkun verran vanhempi, mutta kyllä se mies pitää olla kunnollinen, naista kunnioittava, hyvänä pitävä jne. eikä mikää kunnon panomies.

Viimeksi muokattu:
Ai, no minusta oli teininä kiva touhuta ihan omanikäisten kanssa. Yksi pari vuotta vanhempi ja paljon kokeneempi poika ei ollut ollenkaan parempi, päinvastoin. Hän halusi kaikkea erikoisuuksia, vaikka itse olisin halunnut ihan perusasioissa alkuun pysytellä, kun nekin oli uusia. Ja sitä vanhemmat taas älllötti, enpä olisi todellakaan halunnut koskea kolmekymppisiin ukkoihin pitkällä tikullakaan ollessani itse alle parikymppinen.

Alkaa sun juttus olemaan mun makuun jo liika ahdistavia.

Mä oon ollut tasan yhden, oman ikäiseni ihmisen kanssa ja aloitimme seksielämän 18 vuotiaana. En todellakaan olisi halunnut jonkun vanhemman ukon kanssa.

Mun seksielämäni ei kuulu mun lapsille eikä lasten seksielämä mulle. Se mitä olen teininä tehnyt ja kenen kanssa ei liity lasten seksuaalisuuteen mitenkään.

Peesi!

Siis kuka oikeasti edes alkaa nyt miettimään omaa tytärtään jonkun "kunnon panomiehen" kanssa.

No miksi sitten moni hirnuu takajaloillaan jos 16-17v ikäiset ovat vanhempiensa kanssa? Miksi pitäisi olla juuri nuoren kanssa jos asia ei kerran kiinnosta, paitsi siinä mielessä että suurin osa itse halusi että seksin piti olla itselle hyvää eli oli kiva kun mies oli vähän kokeneempi.

Kaksinaismoralismia!

Minä olin 16-vuotias ja silloinen poikaystävä vuoden vanhempi. Molemmille oli eka kerta. Eihän se ihmeellistä ollut, mutta meni juuri oikein. Yhdessä harjoittelimme, tuntui turvalliselta. Samaa toivon lapselleni.

Itse olin 18 kun ekaa kertaa kokeilin, ja mies 5 vuotta vanhempi. Mutta ei tosiaankaan mikään "kunnon panomies", tuo termi saa kylmät väreet kulkemaan, yök!

Minun puolestani omat lapseni saavat teininä alkaa sekstailemaan (vaikea sitä on varmaan kieltääkään), eikä tarvitse olla omanikäisensä. Mutta minusta olisi kovin surullista jos lapseni menettäisi neitsyytensä jollekin itseään reilusti vanhemmalle limanuljaskalle.

No miksi sitten moni hirnuu takajaloillaan jos 16-17v ikäiset ovat vanhempiensa kanssa? Miksi pitäisi olla juuri nuoren kanssa jos asia ei kerran kiinnosta, paitsi siinä mielessä että suurin osa itse halusi että seksin piti olla itselle hyvää eli oli kiva kun mies oli vähän kokeneempi.

Kaksinaismoralismia!

Koska insesti on ällöä ja lapsiinsekaantuminen laitonta.

Oliko sulla vielä muuta?

Pöljä, puhun palstamammojen kaksinaamaisuudesta, en kenenkään seksistä varsinaisesti.

Et näe mitään eroa sillä, että nainen on ollut teini/nainen on teinin äiti?
Et tietenkään.

4eb879ab-ef78-4558-92a3-0ea2cdbab12d.jpg

[QUOTE="vieras.";29860648]Koska insesti on ällöä ja lapsiinsekaantuminen laitonta.

Oliko sulla vielä muuta?[/QUOTE]

Pahoittelut kirjoitusvirheestäni, en tarkoittanut sukurutsausta.

Sen sijaan 16vuotiainen seksuaalinen kanssakäyminen on hyvinkin sallittua toimintaa.

En ole puuttunut teinieni seurustelusuhteisiin, eiväthän he minulle seuraa etsi vaan itselleen.
Ja olisin melkoisen tynnyrissä kasvanut jos en ymmärtäisi mitä he keskenään tekevät.
Asia on heidän välisensä, ei minun ja heidän.

Tiedän kasvattaneeni fiksuja lapsia ja he tietävät vastuunsa ja osaavat hankkia kokemusta sieltä mistä itse sitä haluavat ilman minuakin.

No selitetään jos kerran selitystä kaipaat. Ensinnäkään A. en ole harrastanut seksiä itse alaikäisenä ja B. en myöskään koskaan selvästi itseäni vanhemman miehen kanssa. Vielä kolmanneksi C. en toivo niin tekevän lapsenikaan.

Jos 16-vuotias harrastaa seksiä itseään tuplasti vanhemman kanssa, kyseessä on kyllä poikkeuksetta jonkinasteinen hyväksikäyttösuhde. On vaikea kuvitella, että kukaan normaali yli 30-vuotias voisi jotenkin saada kiksejä seksistä ikänsä puolesta omaksi lapsekseen sopivan teinin kanssa. Oma henkinen kehitys kenties jäänyt sinne teiniasteelle? AIKUINEN tuollainen ihminen ei kyllä ainakaan ole.

Teinien seksikokeiluissa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta ne tapahtukoot teinien kesken. Kovin harva teini viehättyy muutenkaan oman vanhempansa ikäisistä ihmisistä, joten tuskin heillä mikään hillitön hinku on moisten kanssa seksiäkään harrastaa.

Yhteistyössä