Teiniäiti vastaa, kysy mitä haluat

Minusta tuntuu, että nykyään kaikki nuoremmat haluaa mieltää itsensä teiniäidiksi, koska se on jotenkin cool? Ja nuorena äitiän halutaan puhua teiniäitien puolesta, tottakai.
Teiniäiti on alle 16v, nuori äiti taas 17-20v. Sitä vanhemmat taas taitavat olla jo ihan normaalissa lisääntymisiässä, joten olkoon he normaalin ikäisiä äitejä ;D

Itsekkin sain esikoiseni juuri 18v täytettyäni, mutta en ajatellut itseäni teiniäidiksi, vaan nuoreksi äidiksi.

No jos ei menna virallisten maaritelmien mukaan, niin taytyy sanoa etta kun 32-vuotiaana tulin ensimmaisen kerran aidiksi, tunsin itseni HYVIN nuoreksi aidiksi, kenties jopa liian nuoreksi :).

Mutta tama on jo ot, ei siis mitaan kysyttavaa ap:lta.

[QUOTE="vieras";25481450]On myös k24 baareja. Eikö 23v ole mielestäsi aikuinen? Onko 23v äiti teiniäiti?[/QUOTE]

Miettikaapas nyt mista maaritelma "teini" tulee, se jo paljastaa etta 23-v. ei ole teini.

Mä sain ensimmäisen lapsen 16vuotiaana ja mun mielestä se teini-äiti nimi enemmänkin ärsyttää koska usein tulee sellanen olo etten kaikkien mielestä voi koskaan olla pelkkä äiti vaan se teini-sana pitää tunkee siihen aina mukaan ja aika moni on aluks kuvitellu että hoidatan lapset muilla ja ite rällästän ympäriinsä. Omasta mielestä olen omille lapsille se paras mahdollinen äiti vaikka olenkin nuorena heidät saanut =)

Tupakoitko raskaana? Onko lapsi hoidossa usein että pääset rälläämään? Oletko yh? Mites alkoholinkäyttö? oletko tyypillisen teinin näköinen eli muotivaatteet, läväreitä ja runsaasti meikkiä?

[QUOTE="aan";25528588]Tupakoitko raskaana? Onko lapsi hoidossa usein että pääset rälläämään? Oletko yh? Mites alkoholinkäyttö? oletko tyypillisen teinin näköinen eli muotivaatteet, läväreitä ja runsaasti meikkiä?[/QUOTE]

En tupakoinut raskaana, lapsi ei ole hoidossa että pääsisin rälläämään, silloin tällöin on mummolassa jos pitää päästä kunnolla kauppaan ja hoitamaan asioita, en ole yh, en käytä alkoholia koska imetän, enkä muutenkaan, en tiedä oikein nyt tyypillisestäkään, muotivaatteisiin ei ole rahaa, läväreitä ei ole meikkiäkin harvoin laitan :D ja yleisin asustus on kollarit ja t-paita kun kotona tuppaa päivät vietettyä :D

Ollaan oltu noin kaksi vuotta yhdessä (tiedän että se on vähän..) En tee työkseni mitään, koska olen kotiäitinä, ja halusin lapsia nuorena koska olen koko pienen ikäni odottanut että niitä saisin, rakastan lapsia ja koin että olen kokenut jo kaiken mitä haluan ennen lasten saantia, joten tunsin sen olevan hyvä rako.

Yhteistyössä