Teini haluaa lihoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiitiäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiitiäinen"

Vieras
Poika on pitkä ja laiha. pituuteen nähden liian laiha. Syö ihan normaalisti ja mielestäni normaalia enemmän.
Hänelle tuntuu laihuus olevan arka paikka, haluaisi olla normaalipainoinen. Millä saisit hänet lihotettua

Laihuus geeneissä, minä painoin nuorena aikuisen 48 kg ja en lihonut millään.. en millään. raskauksissa lihoin vain 4 kg ja kaikki jäi sairaalaan. Nyt painan vähän enemmän mutta jos en syö kunnolla niin laihdun heti

Jos on kovin kasvupyrähdys takana niin tilanne voi korjaantua ihan itsestäänkin kun energiaa ei menee niin paljon enää pituuskasvuun. Jos taas vielä kasvaa hurjaa vauhtia niin mitään kovaa kuntosaliharjoitteluakaan ei kyllä voi suositella.

Koita syöttää sille runsasenergistä ruokaa kuten pähkinöitä, kananmunia jne.

Poika käy salilla 6 kertaa viikossa. On käynyt jo vuoden... Lihasten kasvun huomaa, mutta silti vielä tosi laiha...juo proteiinijuomaa salin jälkeen. Ei varmaan tässä vaiheessa tajua, miten hyvät geenit hänellä on. Minua säälittää kun hän omasta mielestään on liian laiha :(
On niin kaunis ja mukava ja silti ei ole tyytyväinen. Ihana poika

Sama ongelma(?) täällä. Minun ihana, söpö, mukava poika luulee olevansa liian laiha.... Geeneissä on meilläkin hoikkuus. Itse olen 168 cm ja 55 kg ja en liho vaikka syön kuin hevonen. Nuorena painoin 46 kg ja en todellakaan laihduttanut vaan söin ihan normaalisti. Synnäriltä lähdin kaikkien kolmen lapsen jälkeen pillifarkuissa ja en voinut ymmärtää, miksi kaikki synnyttäneet näyttivät siltä kuin olisivat vieläkin raskaana.
Poika syö ihan normaalisti tai itse asiassa enemmän kuin normaalisti. Silti on todella hoikka pituuteen nähden (187 cm). Ja asia vaivaa häntä ihan selvästi

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;30605455:
Poika käy salilla 6 kertaa viikossa. On käynyt jo vuoden... Lihasten kasvun huomaa, mutta silti vielä tosi laiha...juo proteiinijuomaa salin jälkeen. Ei varmaan tässä vaiheessa tajua, miten hyvät geenit hänellä on. Minua säälittää kun hän omasta mielestään on liian laiha :(
On niin kaunis ja mukava ja silti ei ole tyytyväinen. Ihana poika

No sitten vaan lisää polttoainetta ja isompia painoja.