Tein yksi päivä sitten alotuksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siitä kun epäilin olevani raskaana jo pitkälläkin vaikka testit olivat näyttäneet koko ajan negaa.. (iso maha siis ja liikkeitä tuntenut ym..) Niin olin sitten tänään tosiaan siellä lääkärissä, en sitten ole raskaana, vaan epäilevät kasvainta kohdussa, isoa sellaista :'( Ei tuu itkusta loppua :'( huomenna aamulla joudun meneen verikokeisiin ym.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
:hug:

Millaisia "oireita" sulla sitten oli että ne hämäsivät mahdolliseen raskauteen? siis jos kehtaa kysyä :ashamed:

Täysin samanlaiset oireet kun raskaudessa, jopa liikkeet.. mulla siis on jo luojan kiitos 3 lasta jos joutuu poistaan koko kohdun :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Millaisia "oireita" sulla sitten oli että ne hämäsivät mahdolliseen raskauteen? siis jos kehtaa kysyä :ashamed:

Täysin samanlaiset oireet kun raskaudessa, jopa liikkeet.. mulla siis on jo luojan kiitos 3 lasta jos joutuu poistaan koko kohdun :'(

väsymys, pahoinvointi, rintojen särky, närästys, paineen tunne alavatsalla...? Oliko kuukautiskierroissa jotain häikkää?

voi ei....... :o :'( :hug: :hug: :hug: jospa se onki semmonen hyvänlaatunen kasvain? kysta? yhellä tutulla oli näin ja hän myös luuli olevansa raskaana mutta olikin toella iso kysta kohdussa, poistivat sen, muttei tarvinnu poistaa kohtua. terveenä on ollu sen jäläkeen.

eli aina ei tarvi olla pahanlaatunen kyseessä :attn:

minun tuttavalla kävi juuri samalla tavalla (vastasinkin silloin jo siihen edelliseen ketjuun). hänellä kasvain oli hyvänlaatuinen, mutta koko kohtu jouduttiin poistamaan, siinä on myös niin iso riski että kasvain kasvaa takaisin jos kohtua ei poisteta. mutta voimia sinulle, onneksi tuosta kuitenkin selviää, ei siis ole mitään kuolemanvakavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

väsymys, pahoinvointi, rintojen särky, närästys, paineen tunne alavatsalla...? Oliko kuukautiskierroissa jotain häikkää?

*väsymys
*pahoinvointi
*päänsärky
*palelu
*hiusten lähtö
*painon nousu
*närästys
*paineen tunne
*menkkakivut
*turvotus
*mahan kasvu ym... näillä oireilla mennään edelleenkin..